Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5987
Title: Гендерний вимір соціально-ціннісних орієнтирів співробітниць малої фірми
Authors: Волович, Анастасія Андріївна
Keywords: гендерний вимір
соціально-ціннісні орієнтири
співробітниці малої фірми
gender dimension
social-value guidelines
small firm female employees
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Мета наукового дослідження: Дослідити соціально-ціннісні орієнтири співробітниць малої фірми для визначення потенційних можливостей розробки гуманістичної гендерної культури трудового колективу. Об’єкт наукового дослідження: соціально-ціннісні орієнтири співробітниць малої фірми Предмет наукового дослідження: гендерний вимір соціально-ціннісних орієнтирів співробітниць малої фірми. Методи наукового дослідження: статистичний, опитування, соціально-психологічний, історико-генетичний, класифікації, прогностичний. Гіпотеза дослідження: Соціально-ціннісні орієнтири співробітниць малої фірми обумовленні як сферою їх діяльності, так і гендерними стереотипами сучасного українського суспільства. Висновки: 1. Гендер – це система соціокультурних цінностей, соціальних норм та характеристики відмінності / схожості поведінки чоловіка та жінки, їх стилю життя, системи мислення. 2. У формуванні гендерної складової соціально-ціннісних орієнтирів співробітниць малої фірми можна виокремити два основних етапи. В межах першого воно відбувається в контексті кристалізації загальних норм професійної діяльності. В межах другого – в руслі соціальної адаптації та сприйняття норм оргкультури. 3. Гендерні стереотипи, як складова соціально-ціннісних орієнтирів мають складну структуру та впливають на повсякденну професійну діяльність співробітниць малої фірми.
EN : Research purpose is to investigate the social and value orientations of female employees of a small firm to determine the potential opportunities for the development of humanistic gender culture of the workforce. Research object is social and value orientations of female employees of a small firm. Research subject is the gender dimension of social and value orientations of small firm female employees. Research methods are statistical, survey, socio-psychological, historical and genetic, classification, prognostic. Research hypothesis is that social and value orientations of female employees of a small firm are determined both by the sphere of their activity and by the gender stereotypes of modern Ukrainian society. Conclusions: 1. Gender is a system of socio-cultural values, social norms and characteristics of differences / similarities of behavior of men and women, their lifestyles, systems of thinking. 2. In the formation of the gender component of social and value orientations of female employees of a small firm can be divided into two main stages. Within the first, it occurs in the context of the crystallization of general norms of professional activity. Within the second – in line with social adaptation and perception of organizational culture. 3. Gender stereotypes as a component of social and value orientations have a complex structure and affect the daily professional activities of small firm female employees.
Description: Волович А. А. Гендерний вимір соціально-ціннісних орієнтирів співробітниць малої фірми : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 054 "Соціологія" / наук. керівник Ю. О. Приймак. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 93 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5987
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом.Волович.docxМагістерська робота173.99 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.