Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6035
Title: | Організація пізнавальної діяльності молодших школярів у адаптаційно-ігровий період навчання в початковій школі |
Authors: | Суслопарова, Валерія Олексіївна |
Keywords: | адаптація адаптаційно-ігровий період ігрові методи навчання молодші школярі adaptation adaptation and game period game teaching methods junior high school students |
Issue Date: | 2021 |
Abstract: | UA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 81 джерело. Об’єкт дослідження: освітній процес адаптаційно-ігрового циклу навчання в початковій школі. Предмет дослідження: педагогічні умови організації пізнавальної діяльності молодших школярів у адаптаційно-ігровий період навчання в початковій школі. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови організації пізнавальної діяльності молодших школярів у адаптаційно-ігровий період навчання в початковій школі. Теоретичне значення: уточнено категоріальний апарат дослідження; визначено специфіку організації адаптаційно-ігрового періоду в новій українській школі. Практичне значення: запропоновано методичні рекомендації щодо організації адаптаційно-ігрового періоду в новій українській школі. EN : The work is presented on 75 pages of printed text. The list of links includes 81 sources. Object of research: the educational process of the adaptive-game cycle of learning in primary school. Subject of research: pedagogical conditions of organization of cognitive activity of junior schoolchildren in the adaptive-game period of study in primary school. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the organization of cognitive activity of primary school students in the adaptive-game period of study in primary school. Theoretical significance: the categorical apparatus of research is specified; the specifics of the organization of the adaptation-play period in the new Ukrainian school are determined. Practical significance: methodical recommendations on the organization of the adaptation-play period in the new Ukrainian school are offered. |
Description: | Суслопарова В. О. Організація пізнавальної діяльності молодших школярів у адаптаційно-ігровий період навчання в початковій школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. О. Желтова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 75 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6035 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Susloparova.docx | Магістерська робота | 160.4 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.