Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6035
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСуслопарова, Валерія Олексіївна-
dc.date.accessioned2022-01-13T07:27:08Z-
dc.date.available2022-01-13T07:27:08Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6035-
dc.descriptionСуслопарова В. О. Організація пізнавальної діяльності молодших школярів у адаптаційно-ігровий період навчання в початковій школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. О. Желтова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 75 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 81 джерело. Об’єкт дослідження: освітній процес адаптаційно-ігрового циклу навчання в початковій школі. Предмет дослідження: педагогічні умови організації пізнавальної діяльності молодших школярів у адаптаційно-ігровий період навчання в початковій школі. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови організації пізнавальної діяльності молодших школярів у адаптаційно-ігровий період навчання в початковій школі. Теоретичне значення: уточнено категоріальний апарат дослідження; визначено специфіку організації адаптаційно-ігрового періоду в новій українській школі. Практичне значення: запропоновано методичні рекомендації щодо організації адаптаційно-ігрового періоду в новій українській школі.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 75 pages of printed text. The list of links includes 81 sources. Object of research: the educational process of the adaptive-game cycle of learning in primary school. Subject of research: pedagogical conditions of organization of cognitive activity of junior schoolchildren in the adaptive-game period of study in primary school. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the organization of cognitive activity of primary school students in the adaptive-game period of study in primary school. Theoretical significance: the categorical apparatus of research is specified; the specifics of the organization of the adaptation-play period in the new Ukrainian school are determined. Practical significance: methodical recommendations on the organization of the adaptation-play period in the new Ukrainian school are offered.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectадаптаційно-ігровий періодuk
dc.subjectігрові методи навчанняuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectadaptationuk
dc.subjectadaptation and game perioduk
dc.subjectgame teaching methodsuk
dc.subjectjunior high school studentsuk
dc.titleОрганізація пізнавальної діяльності молодших школярів у адаптаційно-ігровий період навчання в початковій школіuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Susloparova.docxМагістерська робота160.4 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.