Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6049
Title: Підготовка майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах дистанційного навчання
Authors: Черкас, Майя Шалвівна
Keywords: дистанційне навчання
інформаційно-комунікаційні технології
інформаційно-комунікаційна компетентність
інструменти дистанційного навчання
distance learning
information and communication technologies
information and communication competence
tools of distance learning
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 94 джерела. Об’єкт дослідження: розвиток компонентів ІКТ-компетентності майбутніх вчителів початкових класів. Предмет дослідження: педагогічні умови розвитку компонентів ІКТ-компетентності майбутніх вчителів початкової школи у процесі їх професійної підготовки. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування компонентів ІКТ-компетентності майбутніх вчителів початкової школи. У кваліфікаційній роботі обґрунтовано та експериментально доведено можливість розвитку компонентів ІКТ-компетентності майбутніх вчителів початкових класів у відповідності до їх професійної підготовки; виділено педагогічні умови розвитку компонентів ІКТ-компетентності майбутніх вчителів початкових класів; розроблено і впроваджено в освітній процес спецкурс щодо розвитку компонентів ІКТ-компетентності студентів спеціальності «Початкова освіта».
EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 94 sources. Object of research: development of components of ICT competence of future primary school teachers. Subject of research: pedagogical conditions for the development of components of ICT competence of future primary school teachers in the process of their professional training. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the formation of components of ICT competence of future primary school teachers. The possibility of developing the components of ICT competence of future primary school teachers in accordance with their professional training is substantiated and experimentally proved in the qualification work; pedagogical conditions of development of components of ICT competence of future primary school teachers are allocated; developed and implemented in the educational process a special course on the development of components of ICT competence of students majoring in "Primary Education".
Description: Черкас М. Ш. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах дистанційного навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6049
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cherkas.docxМагістерська робота157.15 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.