Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6069
Title: Психокорекція мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами казкотерапії
Authors: Слонська, Дарія Ігорівна
Keywords: психокорекція
мовленнєві порушення
казкотерапія
діти дошкільного віку
psychocorrection
speech disorders
fairy tale therapy
preschool children
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 68 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 76 джерел. Об’єкт дослідження: мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку. Предмет дослідження: казкотерапія як засіб психокорекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити застосування казкотерапії як ефективного методу психокорекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку. У роботі обґрунтовано та експериментально доведено ефективність застосування казкотерапії як методу психокорекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку; виділено форми та педагогічні умови використання казкотерапії для психокорекції мовленнєвих порушень у дошкільників; впроваджено в освітній процес систему методичного забезпечення психокорекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами казко терапії.
EN : The work is presented on 68 pages of printed text. The list of links includes 76 sources. Object of research: speech development of preschool children. Subject of research: fairy tale therapy as a means of psychocorrection of speech disorders in preschool children. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the use of fairy tale therapy as an effective method of psychocorrection of speech disorders in preschool children. The paper substantiates and experimentally proves the effectiveness of fairy tale therapy as a method of psychocorrection of speech disorders in preschool children; the forms and pedagogical conditions of using fairy tale therapy for psychocorrection of speech disorders in preschoolers are highlighted; introduced into the educational process a system of methodological support for psychocorrection of speech disorders in preschool children by means of fairy tale therapy.
Description: Слонська Д. І. Психокорекція мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами казкотерапії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 68 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6069
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Slonska.docxМагістерська робота402.67 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.