Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6078
Title: Соціокультурна поведінка споживачів бізнес-послуг в Інстаграм
Authors: Івахніна, Валерія Ігорівна
Keywords: соціокультурна поведінка
споживач
сфера бізнес-послуг
socio-cultural behavior
consumer
sphere of business activities
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Мета наукового дослідження: дослідити специфіку соціокультурної поведінки споживачів бізнес-послуг в Інстаграм, притаманну Україні. Об’єкт наукового дослідження: соціокультурна поведінка споживачів. Предмет наукового дослідження: особливості соціокультурної поведінки споживачів бізнес-послуг в Інстаграм. Методи наукового дослідження: історичний, системний та соціокультурний підходи, опитування. Гіпотеза дослідження: соціокультурна поведінка споживачів у бізнес-послуг в Інстаграм відображає їх загальне ставлення до покупок Висновки: 1. Соціокультурна поведінка – тип соціальної поведінки, яка опосередкована впливом культурних факторів (нормами, традиціями, світоглядом та ін.), має виражену історичну специфіку та є особливою для кожного суспільства. 2. На поведінку споживачів бізнес-послуг впливають ряд факторів: психологічний, особистісні та соціальні. Класичні концепції представлені теорією раціонального впливу, моделлю EKB, теорією мотивації, теорією імпульсної покупки, теорія референтних груп та рольової поведінки. 3. Соціальний портрет молоді, яка користується бізнес-послугами Інстаграм включає: переважно жінок, які користуються Інтаграмом декілька разів на день, розглядають його майданчик для спілкування, самопрезентації, джерела інформації про моду та красу. Майже всі робили покупки та користувались рекламованими послугами, та мають досвід як вдалих покупок, так і відвертих шахрайств. Наголошують на тому, що необхідно посилювати міри безпеки користувачів з боку ресурсу, а також самим користувачам бути більш уважним до представленої інформації.
EN : Research purpose is to investigate the specifics of socio-cultural behavior of consumers of business services on Instagram, inherent in Ukraine. Research object is socio-cultural behavior of consumers. Research subject is features of socio-cultural behavior of consumers of business services on Instagram. Research methods historical, systemic and sociocultural approaches, survey. Research hypothesis is sociocultural behavior of consumers in business services on Instagram reflects their general attitude to shopping. Conclusions: 1. Socio-cultural behavior – a type of social behavior that is mediated by the influence of cultural factors (norms, traditions, worldview, etc.), has a pronounced historical specificity and is unique to each society. 2. The behavior of consumers of business services is influenced by a number of factors: psychological, personal and social. Classical concepts are represented by the theory of rational influence, the EKB model, the theory of motivation, the theory of impulse buying, the theory of reference groups and role behavior. 3. The social portrait of young people who use Instagram business services includes: mostly women who use Instagram several times a day, view its platform for communication, self-presentation, sources of information about fashion and beauty. Almost everyone has made purchases and used advertised services, and has experience of both successful purchases and outright fraud. Emphasize the need to strengthen user security measures on the part of the resource, as well as users themselves to be more attentive to the information provided.
Description: Івахніна В. І. Соціокультурна поведінка споживачів бізнес-послуг в Інстаграм : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 054 "Соціологія" / наук. керівник І. О. Павленко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 73 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6078
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри соціології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivahnina2021.docxМагістерська робота145.8 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.