Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6103
Title: Методика використання квест-технології на уроках природничих наук закладів середньої освіти
Authors: Любченко, Олена Володимирівна
Keywords: природничі науки
квест-технологія
інноваційні технології
дослідницька компетентність
освітній процес
компетентності
natural sciences
quest-technology
innovative technologies
research competence
educational process
competencies
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра «Методика використання квест-технологій на уроках природничих наук закладів середньої освіти»: 69 с., 15 рис., 5 табл., 52 джерела. Об’єкт дослідження ‒ процес навчання природничих наук в закладах середньої освіти. Мета роботи: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити дидактичні можливості методики використання квест-ігор старшокласниками при вивченні природничих наук. Методи дослідження – теоретичні (аналіз психолого-педагогічної та методичної літератури, інтерпретація, узагальнення досвіду педагогічної діяльності); емпіричні: експеримент (констатуючий, формуючий і контрольний етапи), бесіда; методи кількісної та якісної обробки даних педагогічного експерименту. Новизна наукової роботи полягає у подальшому розвитку методики використання квест-технологій для формування компетентності учнів на уроках природничих наук. Практична значущість дослідження полягає в тому, що воно надає можливість у закладах середньої освіти використовувати вчителями-предметниками, для формування дослідницької компетентності учнів, квест-технології у процесі навчання природничих наук. У практику роботи закладах середньої освіти може бути впроваджена квест-технологія і розроблена картотека квест–ігор.
EN : Master's Qualification Thesis "Methods of using quest technologies in science lessons of secondary schools": 69 pages, 15 pictures, 5 tables, 52 resources. The object of the research is the process of natural subjects in the institutions of secondary education. Purpose: to theoretically substantiate and experimentally test the possibilities of the method of using quest games of high school students in teaching science. The methods of researching - theoretical (analysis of psychological, pedagogical and methodological literature, interpretation, generalization of experience of pedagogical activity); empirical: experiment (ascertaining, forming and control stages), conversation; methods of quantitative and qualitative data processing of the pedagogical experiment. Scientific originality of the work lies in the further development of methods of using quest technologies for the formation of students' competence in science lessons. The practical significance of the study is that it provides an opportunity in secondary education to use subject teachers to form the research competence of students, quest technology in the process of teaching science. Quest technology can be introduced into the practice of secondary schools and a card index of quest games can be developed.
Description: Любченко О. В. Методика використання квест-технології на уроках природничих наук закладів середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта" / наук. керівник Н. І. Тихонська. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 69 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6103
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри хімії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lyubchenko.docМагістерська робота24.9 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.