Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6105
Title: Методика використання комп’ютерних симуляцій навчального експерименту на уроках природничих наук закладів середньої освіти
Authors: Євченко, Сергій Юрійович
Keywords: комп’ютерні моделі (симуляції)
природничі науки
заклади загальної середньої освіти
навчальний експеримент
експериментальні завдання
computer models (simulations)
his natural sciences
institutions of general secondary education
educational experiment
experimental tasks
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота магістра «Методика використання комп’ютерних симуляцій навчального експерименту на уроках природничих наук закладів середньої освіти»: 82 с., 26 рис., 1 табл., 41 джерело. Об’єктом дослідження є процес навчання природничих наук в закладах середньої освіти. Мета роботи: полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці методики використання комп’ютерних моделей (симуляцій) під час проведення навчального експерименту на уроках природничих наук закладів середньої освіти та довести ефективність їх впливу на навчальний процес та розвиток пізнавальних здібностей. Методи дослідження – методи аналізу педагогічної і методичної літератури; узагальнення результатів вітчизняного і зарубіжного досвіду; якісний і кількісний аналіз результатів педагогічного експерименту. Наукова новизна та теоретичне значення одержаних результатів: обґрунтовано та експериментально перевірено методику використання комп’ютерних симуляцій для організації навчального експерименту на уроках інтегрованого курсу «Природничі науки»; набули подальшого розвитку теоретико-методичні підходи щодо організації комп’ютерного навального моделювання у процесі вивчення інтегрованого курсу «Природничі науки». Практичне значення даної роботи: робота може бути використана у подальшому процесі викладання курсу «Природничі науки». Особливо актуальним є застосування її під час дистанційного навчання.
EN : Master's Qualification Thesis «Theory of Employing Computer Simulation of Educational Experiment in Natural Science Lessons of Secondary Schools» contains: 82 pages, 26 pictures, 1 tables, 41 resources. The object of research is the process of teaching natural sciences in secondary education. Purpose: is to theoretically substantiate and experimentally test the method of using computer models (simulations) during an educational experiment in science lessons of secondary education and to prove the effectiveness of their impact on the educational process and the development of cognitive abilities. Research methods − methods of analysis of pedagogical and methodological literature; generalization of results of domestic and foreign experience; qualitative and quantitative analysis of the results of the pedagogical experiment. Scientific novelty and theoretical significance of the obtained results: the method of using computer simulations for the organization of a training experiment in the lessons of the integrated course «Natural Sciences» is substantiated and experimentally tested; Theoretical and methodological approaches to the organization of computer bulk modeling in the process of studying the integrated course «Natural Sciences» were further developed. The practical significance of this work: the work can be used in the further process of teaching the course «Natural Sciences». Its use is especially relevant during distance learning.
Description: Євченко С. Ю. Методика використання комп’ютерних симуляцій навчального експерименту на уроках природничих наук закладів середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта" / наук. керівник Н. І. Тихонська. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 82 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6105
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри хімії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yevchenko.pdfМагістерська робота2.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.