Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6139
Title: Формування організаційної культури співробітників органів державної влади
Authors: Звєрєв, Геннадій Володимирович
Keywords: організація
організаційна культура
співробітники органів державної влади
ефективність діяльності персоналу
organisation
corporate culture
state government empoyees
personnel performance
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Мета дослідження: визначити детермінанти оптимізації формування організаційної культури співробітниками органів державної влади. Об’єкт дослідження: організаційна культура органів державної влади. Предмет дослідження: напрями формування організаційної культури співробітників державної влади. Методи дослідження: аналіз, індукція, історичний метод, метод узагальнення, структурно-функціональний метод, емпіричний метод – опитування. Новизна дослідження: приватні організації наймають професійних експертів, впроваджують окремі проєкти, виділяють бюджети, а державні установи мають в цьому проблеми, організаційна культура державного сектору вже давно існує, однак має недостатньо уваги задля вирішення цих проблем. Гіпотеза: організаційна культура професійного колективу органу державної влади – важлива форма професійної соціалізації, що генерує відданість професійним цілям, зміцнює солідарність у професійному оточенні, спрямовуючи стосунки та поведінку як професіоналів, так і молодих спеціалістів у широкому колі ситуацій. Висновки: 1. Організаційна культура виступає головним чинником соціально-психологічної адаптації співробітника органу державної влади завдяки розвитку неформальних заходів. 2. Співробітники при розвитку організаційної культури стають згуртованими і мають відчуття приналежності до колективу. 3. Покращенню мотивації співробітників сприяє поліпшення умов праці, раціональні режими і оптимізація процесів праці.
UA : The purpose of research: to identify determinants for optimisation of corporate culture formation by state government employees. Object of research: corporate culture of state government bodies. Subject of research: directions for corporate culture formation of state government employees. Research methods: analysis, induction, historical method, generalisation, structural and functional method, empirical method – survey. The novelty of research: private organisations hire professional experts, implement specific projects, allocate a budget; however, state institutions have some problems concerning these issues, the corporate culture of public sector has long been established but lacks attention to such issues. Hypothesis: corporate culture of professional state government employees is an important form of professional socialisation that generates dedication to professional goals, strengthens solidarity in professional settings and guides the behaviour and relations of experts, as well as young specialists, in a broad range of situations. Conclusions: 1. Corporate culture acts as the main factor of social and psychological adaptation of state government employees due to development of non-formal activities. 2. With corporate culture development, employees become more united and have a sense of belonging to the team. 3. Working conditions improvement, rational regimes and working process optimisation enhances employee’s motivation.
Description: Звєрєв Г. В. Формування організаційної культури співробітників органів державної влади : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" / наук. керівник Т. І. Бутченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 97 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6139
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Звєрєв.pdfМагістерська робота1.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.