Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6140
Title: Публічно-управлінське забезпечення удосконалення соціальної роботи в системі інклюзивної освіти в Україні
Authors: Зуєва, Світлана Олександрівна
Keywords: публічне управління
удосконалення соціальної роботи
діти з особливими освітніми потребами
інклюзивна освіта
public governance
improvement of social work
children with special educational needs
inclusive education
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Мета дослідження: дослідити особливості публічно-управлінського забезпечення соціальної роботи в системі інклюзивної освіти в Україні. Об’єкт дослідження: інклюзивна освіта. Предмет дослідження: публічно-управлінське забезпечення соціальної роботи в системі інклюзивної освіти в Україні. Методи дослідження: теоретичного узагальнення, системного аналізу, моделювання та узагальнення, порівняльно-правовий, формально-логічний, термінологічний, статистичний. Гіпотеза: публічно-управлінське забезпечення удосконалення системи інклюзивної освіти в Україні можливе на основі взаємодії різних факторів, насамперед посилення фінансування освіти, удосконалення її нормативно- правового забезпечення, поліпшення методичного та кадрового забезпечення інклюзивної освіти. Висновки: 1. Важливим інституціональним фактором інклюзивного розвитку регіонів є ефективна економічна політика. Державне регулювання регіональним розвитком має бути системним, непрямим, рекомендаційним і головне – стратегічним. 2. Суттєвими недоліками, що стримують інклюзивний розвиток регіонів є: безсистемність та непослідовність формування державної економічної політики; відсутність державної системної підтримки інклюзивного розвитку на регіональному рівні; відсутність інституційних умов взаємовідносин між учасниками; відсутність адекватного потребам інклюзивного розвитку реформування освіти; відсутність капіталовкладень в інновації.
EN : Research purpose is to investigate the features of public management of social work in the system of inclusive education in Ukraine. Research object is inclusive education. Research subject is public management of social work in the system of inclusive education in Ukraine. Research methods are theoretical generalization, systems analysis, modeling and generalization, comparative, formal logic, terminological, statistical. Research hypothesis: public management support for the improvement of the system of inclusive education in Ukraine is possible on the basis of the interaction of various factors, primarily strengthening the financing of education, improving its legal support, improving methodological and staffing of inclusive education. Conclusions: 1. An important institutional factor in the inclusive development at reginal level is effective economic policy. State regulation of regional development should be systemic, indirect, recommendatory and, most importantly, strategic. 2. Important shortcomings that hinder the inclusive development of the regions are: inconsistency and inconsistency in the formation of state economic policy; lack of state systemic support for inclusive development at the regional level; lack of institutional conditions for relations between participants; lack of education reform adequate to the needs of inclusive development; lack of investment in innovation.
Description: Зуєва С. О. Публічно-управлінське забезпечення удосконалення соціальної роботи в системі інклюзивної освіти в Україн : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" / наук. керівник О. В. Маловічко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 93 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6140
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зуєва.pdfМагістерська робота882.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.