Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6161
Title: Соціальна реклама як технологія соціальної роботи з молоддю
Authors: Васютинський, Євген Вікторович
Keywords: технології соцальної роботи
соціальна реклама
молодь
соціальна профілактика
social work technologies
social advertising
youth
social prevention
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Мета дослідження: вивчити соціальну рекламу як технологію соціальної роботи з молоддю. Об’єкт дослідження: молодь як категорія клієнтів соціальної роботи. Предмет дослідження: соціальна реклама як технології соціальної роботи з молоддю. Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, структурно- функціональний, аналіз статистичних даних. Новизна дослідження: полягає у тому, що у ньому пропонуються заходи щодо поліпшення системи використання соціальної реклами у роботі з молоддю. Гіпотеза: 1. Соціальна реклама є значимою технологією в межах соціальної роботи з молоддю в цілому. 2. Науково обґрунтована розробка і застосування соціальної реклами може стати важливим фактором оптимізації соціальної роботи з молоддю. Висновки: 1. Соціальна реклама у соціальній роботі з молоддю може бути виконувати соціально-профілактичну мету, та бути спрямованою на запобігання формування небажаної поведінки як в окремих індивідів, так і в «групах ризику», збереження та підтримку значимих соціальних норм і цінностей. 2. Важливим чинником ефективності соціальної реклами як технології соціальної роботи з молоддю є її якість. Вона визначається лаконічністю змісту, доцільністю і помірністю в трансляції, достовірністю і емоційністю висловлюваного, урахуванням соціально-демографічних, вікових і поведінкових характеристик цільової аудиторії, адекватним технічним виконанням.
EN : The purpose of the study: to examine social advertising as a technology of social work with young people. Object of research: young people as a category of social work clients. Subject of research: social advertising as a technology of social work with young people. Research methods. analysis, synthesis, induction, deduction, structuralfunctional analysis of statistics data. The scientific novelty is that it proposes measures to improve the system of using the social advertising in work with young people. Research hypothesis. 1. Social advertising is a significant technology in the framework of social work with young people in general. 2. Scientifically grounded development and application of social advertising can be an important factor in optimization social work with young people. Conclusions: 1. Social advertising is a significant technology in social work with young people in general. 2. Social advertising in social work with young people can also serve preventive purpose. Social prevention is aimed to prevent forming various possible problems in both individuals and in at-risk groups, preservation and maintenance of normal standards of living. 3. An important factor in the effectiveness of social advertising as work with young people is its quality, important manifestations of which conciseness of the content, expediency and moderation in the broadcast, the reliability and emotionality of the presentation, considering socio-demographic, age and behavioural characteristics of the target audience and adequate technical performance.
Description: Васютинський Є. В. Соціальна реклама як технологія соціальної роботи з молоддю : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник І. С. Цапліна. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 79 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6161
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васютинський.pdfМагістерська робота1.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.