Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6164
Title: Критичне мислення та філософське усвідомлення світу
Authors: Терно, Сергій Олександрович
Keywords: критичне мислення
посібник
філософське усвідомлення світу
доктор філософії
Issue Date: 2021
Publisher: ЗНУ
Abstract: UA : Представлено теорію критичного мислення та методику розвитку критичного мислення. В основі знаходиться постулат про те, що критичне мислення є мисленням усвідомленим, самостійним, рефлексивним, цілеспрямованим, обґрунтованим, контрольованим, самоорганізованим. Найсуттєвішою рисою методики розвитку критичного мислення є залучення здобувачів освіти до розв'язування проблемних задач шляхом використання проблемних методів та інтерактивних форм навчання, що передбачають науковий діалог та рефлексію пізнавальної діяльності. Для викладачів, аспірантів, методистів, студентів.
EN : The manual deals with theory of critical thinking and the development strategy of students' critical thinking development. There is the main theoretical postulate that the critical thinking is independent, reflective, purposeful, proved, controllable, self-organizing, that is realized by the person. The most essential feature of the strategy is students' involving into the problem-solving activity with the use the problem teaching methods and interactive forms, which provide to the scientific dialogue and the cognitive activity reflection. The essay is intended for teachers, methodologists and university students.
Description: Терно С. О. Критичне мислення та філософське усвідомлення світу : [посібник для підготовки докторів філософії]. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 107 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6164
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри давньої і нової історії України та методики навчання історії
Навчальні видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
0048655.docxКнига260.86 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.