Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6196
Title: Соціальна робота з учнями загальноосвітніх санаторних шкіл-інтернатів І-ІІ ступенів
Authors: Штибін, Ернест Валерійович
Keywords: соціальна робота
загальноосвітня санаторна школа-інтернат
учні
соціальна адаптація
реабілітація
social work
secondary sanatorium boarding school
pupils
social adaptation
rehabilitation
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Мета кваліфікаційної роботи: дослідити стан соціальної роботи з учнями загальноосвітніх санаторних шкіл-інтернатів І-ІІ ступенів. Об’єкт дослідження: соціальна робота в інституційних закладах виховання. Предмет дослідження: соціальна робота з учнями загальноосвітніх санаторних шкіл-інтернатів І-ІІ ступенів. Методи наукового дослідження: дедукції, індукції, аналізу, синтезу, класифікації, наративний, контент-аналізу. Гіпотеза. Основою соціальної роботи з учнями загальноосвітніх санаторних шкіл-інтернатів І-ІІ ступенів поступово стає інтегративний підхід, що в перспективі обумовлює широке використання в них технологій соціальної діагностики, адаптації, реабілітації, супроводу, а також арт-, натур-, психотерапії. Висновки: 1. Соціальна робота в загальноосвітніх санаторних школах- інтернатах спрямована на вceбічний poзвитoк учнів, їх інтелектуальних, духовних та соціальних здібнocтeй, виxoвaння цінніcнoгo cтaвлeння дo cуcпільcтвa тa держави, фopмувaння coціaльнo-тpудoвих кoмпeтeнтнocтей, cпівпpaцю з бaтьками, пpoведення систематичної правничо-виховної poбoти тa пpoфілaктики пpaвoпopушeнь cepeд виxoвaнців, в тому числі й на профілактику булінгу. 2. Підвищення якості соціальної роботи в загальноосвітніх санаторних школах-інтернатах можливе шляхом впровадження принципів соціально- адекватного менеджменту, вдосконалення організаційно-управлінської структури та інституціоналізації у сфері соціально спрямованих практик інтегративного підходу.
EN : The purpose of the qualification work: to investigate the state of social work with pupils of secondary sanatorium boarding schools of I-II degrees. Object of research: social work in institutional educational institutions Subject of research: social work with pupils of secondary sanatorium boarding schools of I-II degrees. Research methods: deduction, induction, analysis, synthesis, classification, narrative, content analysis. Hypothesis. The basis of social work with pupils of secondary sanatorium boarding schools of I-II degrees is gradually becoming an integrative approach, which in the long run leads to widespread use of technologies of social diagnostics, adaptation, rehabilitation, support, as well as art, nature, psychotherapy. Conclusions: 1. Social work in general sanatorium boarding schools is aimed at the comprehensive development of students, their intellectual, spiritual and social abilities, education of values and attitudes to society and the state, the formation of the system. and prevention of delinquency among students, including the prevention of bullying. 2. Improving the quality of social work in general sanatorium boarding schools is possible by implementing the principles of socially adequate management, improving the organizational and managerial structure and institutionalization in the field of socially oriented practices of integrative approach.
Description: Штибін Е. В. Соціальна робота з учнями загальноосвітніх санаторних шкіл-інтернатів І-ІІ ступенів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. С. Маліновська. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 83 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6196
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Штибін.pdfМагістерська робота2.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.