Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6197
Title: Соцiальна робота з формування мотивацiï до саморозвитку дiтей груп ризику
Authors: Ворошилова, Карина Дмитрівна
Keywords: соцiальна робота
групи ризику
діти груп ризику
формування мотивацiї
саморозвиток дiтей
social work
risk groups
children at risк
formation of motivation
self-development of children
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Мета дослідження: визначити особливості формування мотивації до вдосконалення діяльності фахівців соціальної роботи у навчальних закладах з проблеми, що вивчається. Об’єкт дослідження: діти «груп ризику» як соціальна проблема. Предмет дослідження: саморозвитку у дітей «груп ризику» та надати рекомендації стосовно особливості формування мотивації до саморозвитку у дітей «груп ризику». Методи дослідження: загально-філософський, системний, діалектичний, індукція, дедукція, тестування, об'єктивності, пізнавальний або когнітивний та термінологічний принцип. Гіпотеза: вплив мотивації у дітей «груп ризику» на саморозвиток та продуктивність навчальної діяльності можна підсилити якщо спроектувати програми та стратегії мотиваційного супроводження, створити педагогічні умови задля її реалізації та застосовувати ефективні технології соціальної роботи з дітьми «груп ризику». Висновки: 1. Технології соціальної роботи з дітьми «груп ризику» почали активно використовуватися тільки у XIX столітті. Все більше приділяється увага до цієї категорії населення, адже діти це невід’ємна складова розвитку кожної країни. 2. Внаслідок погіршення соціально-економічного становища в Україні, зростає кількість дітей з девіантною поведінко і дітей «груп ризику» 3. Діагностика показала, що діти «груп ризику» не зацікавлені навчанням, а рівень їх мотивації до саморозвитку нижче необхідного. Вони потребують додаткового стимулювання та більшої уваги з боку соціальних працівників та педагогів.
EN : Research purpose is to determine the features of the formation of motivation to improve the activities of social work professionals in educational institutions. Research object is children at risk as a social problem. Research subject is self-development in children «at risk» and provide recommendations on the peculiarities of the formation of motivation for selfdevelopment of children «at risk». Research methods are general philosophical, systemic, dialectical, induction, deduction, testing, objectivity, cognitive or cognitive and terminological principle. Research hypothesis is that the impact of motivation of children «at risk» on self-development and productivity of educational activities can be enhanced by designing programs and strategies of motivational support, creation pedagogical conditions for its implementation and application of effective technologies of social work with children «at risk». Conclusions: 1. Technologies of social work with children «at risk» began to be actively used only in the XIX century. More and more attention is paid to this category of the population, because children are an integral part of the development of each country. 2. Due to the deteriorating socio-economic situation in Ukraine, the number of children with deviant behavior and children «at risk» is growing up. 3. Diagnosis has shown that children «at risk» are not interested in learning, and their level of motivation for self-development is lower than necessary. They need additional encouragement and more attention from social workers and educators.
Description: Ворошилова К. Д. Соцiальна робота з формування мотивацiï до саморозвитку дiтей груп ризику : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. В. Маловічко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 76 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6197
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ворошилова.pdfМагістерська робота2.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.