Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6209
Title: Дизайн міжособистісних відносин у колективі органу державної влади
Authors: Шостак, Юлія Петрівна
Keywords: дизайн відносин
міжособистісні відносини
трудовий колектив
державний орган влади
relationship design
interpersonal relations
working group
state government body
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Мета дослідження: здійснити аналіз формування міжособистісних відносин в колективі державного органу влади. Об’єкт дослідження: міжособистісні відносини в колективі державного органу влади. Предмет дослідження: дизайн міжособистісних відносин в колективі державного органу влади. Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, структурно- функціональний, аналіз статистичних даних, опитування. Гіпотеза: для оптимізації роботи колективу слід розвивати не тільки формальні трудові відношення, але й важливим є розвиток неформальних міжособистісних. Також є припущення, що: корпоративні заходи, що сприяють формуванню міжособистісних відношень, оптимізують роботу колективу державного органу влади. Висновки: 1. Державні службовці, як учасники взаємодії в колективі повинні розуміти, що вони несуть однакову відповідальність за формування та підтримку різних міжособистісних стосунків у своїй професійній діяльності, в тому числі у проблемних ситуаціях. 2. Правильне застосування поведінкового підходу в управлінні персоналом підвищить ефективність міжособистісних відносин державних службовців, а також стабільний розвиток державного управління загалом. 3. Компанії, які впроваджують програми «well-being», характеризуються інноваційним способом роботи та високим рівнем ділової етики і як наслідок мають позитивний дизайн міжособистісних відносин в колективі.
EN : The purpose of research: to conduct the analysis of interpersonal relations formation in the working group of state government body. Object of research: interpersonal relations in the working group of state government body. Subject of research: interpersonal relations design in the working group of state government body. Research methods: analysis, synthesis, induction, deduction, structural and functional, statistical data analysis, survey. Hypothesis: to optimise team work it is important to develop not only formal workplace relations, but also non-formal interpersonal relations. There is an assumption that corporate events aiming at interpersonal relations formation optimise the team work of state government body. Conclusions: 1. Civil servants as members of team interactions have to understand that they are equally responsible for formation and development of various interpersonal relations in their professional activities including problematic situations. 2. Proper use of behavioural approach in personnel management will improve interpersonal relations efficiency of civil servants, as well as the efficiency of stable state administration management altogether. 3. Companies that implement well-being programmes are characterised by innovative working methods and high level of business ethics, and as a result have positive interpersonal relations design in working group.
Description: Шостак Ю. П. Дизайн міжособистісних відносин у колективі органу державної влади : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" / наук. керівник О. П. Масюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 89 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6209
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри філософії, публічного управління та соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шостак.pdfМагістерська робота1.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.