Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6221
Title: Соціальні мережі як інструмент формування політичного іміджу
Authors: Губа, Сергій Русланович
Keywords: допис
імідж
народний депутат
політичний діяч
президент
соціальна мережа
social media
communication
policy
new technologies
content
Ukraine
followers
messages
impact on the audience
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Магістерська робота «Соціальні мережі як інструмент формування іміджу політичного діяча» – основний текст – 75 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 80 джерел. Об'єкт дослідження – дописи на персональних сторінках С. Дубінського, М. Добкіна, В. Зеленського, П. Порошенка у соціальних мережах «Instagram», «Telegram», «Facebook»,«Twitter» за 2019-2021 роки. Предмет дослідження – механізми формування іміджу політичного діяча у соціальних мережах. Мета роботи – виявити особливості соціальних мереж як інструменту формування іміджу політичного діяча. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) з’ясувати зміст поняття іміджу в політичному дискурсі; 2) визначити теоретичні засади соціальних мереж в контексті політичного іміджу; 3) охарактеризувати основні інструменти формування політичного іміджу Президента України в соціальних мережах; 4) дослідити основні інструменти формування політичного іміджу народного депутата України в соціальних мережах; 5) виявити переваги і недоліки різних видів соціальних мереж як механізмів конструювання політичного іміджу. Методи дослідження.У роботі використано загальнонаукові методи, які дали змогу всебічно дослідити та описати механізмиформування іміджу політичного діячау соціальних мережах. Найбільш часто застосовувалися методи аналізу, синтезу, опитування, аналогії та порівняння. Системний аналіз використовувався при визначенні категоріального апарату інструментів, які використовуються у соціальних мережах при формуванні іміджу політиків. Результати, отримані внаслідок опитування, підтвердили ефективність соціальних мереж в процесі формування іміджу народних депутатів та засвідчили актуальність нашого дослідження. Використання методу аналогій та порівняння дало змогу визначити переваги і недоліки різних видів соціальних мереж як механізмів конструювання політичного іміджупрезидентів і народних депутатів. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці В. Крівошеїна, Г. Почепцова, І. Пантелейчука, С. Серьогіна, С. Денисюка, В. Бебика, С. Голдмена, В. Королько, А. Митко, Е. Семпсона, О. Феофанова, В. Шепеля, А. Цуладзе, А. Барнеса, С. Дутта, П. Едьоша Я. Морено, А. Реньї, Е.Тоффлера, М. Фрейзера. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що кваліфікаційна робота доводить ефективність використання соціальних мереж «Instagram», «Telegram», «Facebook»,«Twitter» у формуванні іміджу сучасних українських політиків, зокрема президентів України В. Зеленського і П. Порошенка та народних депутатів С. Дубінського і М. Добкіна. Сфера застосування. Результати дослідження можуть бути використані під час написання рефератів, курсових, дипломних робіт студентів із освітніх програм «Медіакомунікації», «Журналістика»; під час підготовки до практичних занять із дисциплін «Персональний іміджмейкінг», «Веб-сайт як інтернет-ЗМІ», «Теорія та історія соціальних комунікацій», «Стратегічний менеджмент комунікацій», «Інформаційна політика та безпека»;у практичній діяльності працівників пресслужб, пресагенцій, інтернет-структур, політологів.
EN : Guba S. R. Social media as a tool for shaping the image of a politician. Zaporizhzhia, 2021. The diploma paper discusses the latest technologies in the relationship between politicians and the electorate. President of Ukraine Volodymyr Zelensky has been a comedy actor for a long time, but was elected president. Oleksandr Dubinsky was a journalist before entering politics and managed his YouTube channel. Thus, we assume that the success of a certain politician is mainly due to the fact that he is an active person in social media. Moreover, the number of new followers of a certain social environment is growing every day, which determines the importance and relevance of our study. Our hypotheses have been confirmed. The audience of a certain politician, and in our study it is the electorate of Oleksandr Dubinsky, in the era of new platforms prefers social networks, where they can watch the politician for whom they are ready to vote.
Description: Губа С. Р. Соціальні мережі як інструмент формування політичного іміджу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник І. Ф. Горбенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 75 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6221
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри видавничої справи та редагування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
HUBA2021.docxМагістерська робота5.05 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.