Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6228
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВласова, Дарина Вікторівна-
dc.date.accessioned2022-01-25T10:55:54Z-
dc.date.available2022-01-25T10:55:54Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6228-
dc.descriptionВласова Д. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до розвитку творчих можливостей молодших школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021, 124 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 124 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 75 джерел. Мета дослідження: розробка та теоретичне обґрунтування сутності підготовки майбутніх учителів початкових класів до розвитку творчих можливостей молодших школярів у процесі їх навчання математики та експериментальній перевірці ефективності методики цієї підготовки. Об’єкт дослідження: процес професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. Предмет дослідження: система підготовки майбутніх учителів початкових класів до розвитку творчих можливостей молодших школярів у процесі навчання математики. В роботі обґрунтовано вплив діяльнісного підходу на підготовку майбутніх учителів і розроблено критерії та показники рівнів сформованості цієї готовності; розроблено спецкурс «Розвиток творчих можливостей молодших школярів у процесі навчання математики» та укладено методичні рекомендації щодо підготовки майбутніх учителів до розвитку творчих можливостей учнів початкових класів.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 124 pages of printed text. The list of links includes 75 sources. The purpose of the study: development and theoretical justification of the essence of training future primary school teachers to develop creative abilities of primary school students in the process of teaching mathematics and experimental testing of the effectiveness of the methodology of this training. Object of research: the process of professional training of future primary school teachers. Subject of research: the system of preparation of future primary school teachers for the development of creative abilities of primary school students in the process of teaching mathematics. The influence of the activity approach on the training of future teachers is substantiated in the work and the criteria and indicators of the levels of formation of this readiness are developed; developed a special course "Development of creative abilities of primary school students in the process of learning mathematics" and made guidelines for training future teachers to develop creative abilities of primary school students.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectмайбутні учителі початкових класівuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectтворчі можливостіuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectfuture primary school teachersuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.subjectcreative abilitiesuk
dc.titleПідготовка майбутніх учителів початкових класів до розвитку творчих можливостей молодших школярівuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vlasova.docМагістерська робота715.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.