Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6243
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваленко, Карина Андріївна-
dc.date.accessioned2022-01-26T07:46:03Z-
dc.date.available2022-01-26T07:46:03Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6243-
dc.descriptionКоваленко К. А. Методика роботи з візуальними медіа у процесі вивчення предметів мовно-літературної галузі в 3–4 класах : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. А. Слижук. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 119 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 119 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 72 джерела. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування й експериментальна перевірка педагогічних умов організації роботи з візуальними медіа в процесі вивчення предметів мовно-літературної галузі в 3–4 класах. Об’єкт дослідження – процес вивчення предметів мовно-літературної галузі в 3–4 класах. Предмет дослідження – робота з візуальними медіа в процесі вивчення предметів мовно-літературної галузі в 3–4 класах. У роботі охарактеризовано психолого-педагогічні особливості сприйняття молодшими школярами медіазасобів у навчанні; окреслено специфіку формування медіаграмотності учнів початкових класів у процесі вивчення предметів мовно-літературної галузі за допомогою візуальних медіа засобів; визначено педагогічні умови організації роботи з візуальними медіа в процесі вивчення предметів мовно-літературної галузі в 3–4 класах.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 119 pages of printed text. The list of links includes 72 sources. The purpose of the research is theoretical substantiation and experimental verification of pedagogical conditions of organization of work with visual media in the process of studying subjects of language and literature in 3-4 grades. The object of research is the process of studying the subjects of language and literature in grades 3-4. The subject of research is work with visual media in the process of studying the subjects of language and literature in grades 3-4. The paper describes the psychological and pedagogical features of the perception of junior high school students in the media; outlines the specifics of the formation of media literacy of primary school students in the process of studying the subjects of language and literature with the help of visual media; pedagogical conditions of organization of work with visual media in the process of studying subjects of language and literature in grades 3-4 are determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвізуальні медіаuk
dc.subjectзасоби навчанняuk
dc.subjectмедіаграмотністьuk
dc.subjectмедіаосвітаuk
dc.subjectvisual mediauk
dc.subjectteaching aidsuk
dc.subjectmedia educationuk
dc.subjectmedia literacyuk
dc.titleМетодика роботи з візуальними медіа у процесі вивчення предметів мовно-літературної галузі в 3–4 класахuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalenko.docМагістерська робота736 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.