Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6254
Title: Особливості управління якістю продукції на підприємствах індустрії гостинності
Authors: Левченко, Владислав Миколайович
Keywords: туризм
готельне підприємство
методи оцінки якості
стандарти обслуговування
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Мета роботи – проаналізувати систему управління якості продукції на підприємстві індустрії гостинності та розробити шляхи вдосконалення ії за прикладом готелю «Театральний» м. Запоріжжя. Для досягнення знадобилося вирішення наступних завдань: - визначити сутність поняття «якість» та особливості управління якістю; - розглянути сутність, значення та особливості готельних послуг; - дослідити методику впровадження системи менеджменту якості на підприємстві готельного господарства; - провести аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища готельного підприємства; Об’єкт дослідження – управління якістю послуг та продукції готелю «Театральний» м. Запоріжжя. Предмет дослідження – теоретичні та практичні основи системи управління якістю послуг, продукції підприємства готельного господарства. Методи дослідження. В процесі дослідження використовувалися наступні методи: спостереження; порівняння; кількісний і якісний аналізи; метод теоретичного узагальнення; історико-структурний. Надання якісних послуг є важливою умовою успіху на ринку гостинності. Якість займає центральне місце у вирішенні питання підвищення конкурентоспроможності закладів індустрії гостинності. Підприємство може бути конкурентоспроможним лише за умови, якщо його продукція користуються попитом, що можливо лише при високій якості та відповідності вимогам споживачів, стандартам та іншим нормативним документам.
EN : The purpose of the work is to analyze the product quality management system at the enterprise of the hospitality industry and to develop ways to improve it on the example of the hotel "Tеаtrаlny" in Zaporizhzhia. To achieve this required solving the following tasks: - to determine the essence of the concept of "quality" and features of quality management - consider the nature, significance and features of hotel services; - to study the method of implementing a quality management system at the hotel industry; - to analyze the internal and external environment of the hotel enterprise; The object of research is the management of the quality of services and products of the Teatralny Hotel in Zaporizhia. Subject of research - theoretical and practical foundations of quality management system of services, products of the hotel industry. Research methods. The following methods were used in the research process: observation; comparison; quantitative and qualitative analyzes; method of theoretical generalization; historical and structural. Providing quality services is an important condition for success in the hospitality market. Quality is central to addressing the competitiveness of the hospitality industry. An enterprise can be competitive only if its products are in demand, which is possible only with high quality and compliance with consumer requirements, standards and other regulations.
Description: Левченко В. М. Особливості управління якістю продукції на підприємствах індустрії гостинності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Н. В. Маковецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 76 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6254
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
диплом_Левченко.docМагістерська робота1.48 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.