Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6258
Title: Франчайзинг як засіб розширення туроператорської діяльності підприємства Tez Tour
Authors: Меренков, Владислав Валерійович
Keywords: туристичний ринок
туроператорське підприємство
туристичне агенство
франчайзинг
франчайзі
франшиза
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота – 80 сторінок, 8 додатків, 63 літературних джерел. Мета – дослідження франчайзингової форми організації діяльності туроператорського підприємства «Tez Tour». Об’єкт – франчайзингова діяльність туроператорського підприємства. Предмет – франчайзинговий проєкт туроператора «Tez Tour». Методи дослідження. В процесі дослідження використовувалися методи системного аналізу і синтезу, порівняльний, хронологічний та структурно-функціональний аналізи, метод прогнозування, побудова графічних моделей, аналіз статистичних даних, а також методи групування, абстрагування й узагальнення. У кваліфікаційному проєкті було визначено сутність туроператорської діяльності та висвітлено теоретичні основи франчайзингу, як засобу підвищення конкурентоспроможності туроператорського підприємства. Розглянуто найвідоміші міжнародні франчайчингові мережі та їх розповсюдження на національному туристичному ринку. Схарактеризовано діяльність туроператорського підприємтва «Tez Tour». Проаналізовано франзайзинговий проєкт означеного туроператора, досліджено його особливості, сильні та слабкі сторіни. Розроблено пропозиції щодо підвищення ефективності франчайзингової форми організації діяльності туроператорського підприємства «Tez Tour».
EN : Qualification work is 80 pages, 8 applications, 63 references. The purpose of the work is research of the franchising form of the organization of activity of the tour operator enterprise «Tez Tour». The object of research is the franchising activity of a tour operator. The subject of research is a franchise project of the tour operator «Tez Tour». Research methods. The research used methods of system analysis and synthesis, comparative, chronological and structural-functional analysis, forecasting method, construction of graphical models, statistical data analysis, as well as methods of grouping, abstraction and generalization. The qualification project defined the essence of tour operator activity and highlighted the theoretical foundations of franchising as a means of increasing the competitiveness of a tour operator enterprise. The most famous international franchising networks and their distribution in the national tourist market are considered. The activity of the tour operator enterprise «Tez Tour» is characterized. The franchising project of the specified tour operator is analyzed, its features, strengths and weaknesses are investigated. Proposals have been developed to increase the efficiency of the franchising form of organizing the activities of the tour operator «Tez Tour».
Description: Меренков В. В. Франчайзинг як засіб розширення туроператорської діяльності підприємства Tez Tour : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник А. В. Сидорук. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 80 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6258
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Меренков.docxМагістерська робота7.13 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.