Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6260
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПашинська, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-01-26T09:17:45Z-
dc.date.available2022-01-26T09:17:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6260-
dc.descriptionПашинська Т. О. Формування здоров’язбережувальної компетентності в освітньому процесі початкової школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 69 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити шляхи формування здоров’язбережувальної компетентності в освітньому процесі початкової школи. Об’єкт дослідження: освітній процес початкової школи. Предмет дослідження:шляхи формування здоров’язбережувальної компетентності в освітньому процесі початкової школи. У роботі визначено особливості створення здоров’язбережувального простору у початковій школі; обґрунтовано значущість впливу вчителя початкових класів на формування здоров’язбережувальної компетентності; досліджено стан сформованості здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів; обґрунтовано та перевірено ефективність впровадження шляхів формування здоров’язбережувальної компетентності в освітньому процесі початкової школи.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 69 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the ways of forming health competence in the educational process of primary school. Object of research: the educational process of primary school. Subject of research: ways to form health competence in the educational process of primary school. The paper identifies the features of creating a healthy space in primary school; the significance of the influence of the primary school teacher on the formation of health-preserving competence is substantiated; the state of formation of health-preserving competence of junior schoolchildren is investigated; substantiated and tested the effectiveness of the implementation of ways to develop health competence in the educational process of primary school.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectздоров’яuk
dc.subjectздоровий спосіб життяuk
dc.subjectздоров’язбережувальна компетентністьuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjecthealthuk
dc.subjecthealthy lifestyleuk
dc.subjecthealth-protecting competenceuk
dc.subjectjunior schoolchildrenuk
dc.titleФормування здоров’язбережувальної компетентності в освітньому процесі початкової школиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pashynska.docxМагістерська робота192.73 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.