Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6265
Title: Технологія створення бренду підприємства індустрії гостинності
Authors: Полозок, Антон Олександрович
Keywords: туризм
готельне підприємство
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота - 81 сторінка, 4 таблиці, 12 малюнків, 60 літературних посилання. Метою роботи є аналіз процесу створення бренду підприємства індустрії гостинності. Об’єкт дослідження - процес створення бренду підприємства індустрії гостинності. Предмет дослідження - вдосконалення бренду готельно-ресторанного закладу «Premier Hotels and Resorts». Методи дослідження. У процесі виконання дослідження було використано методи порівняння, аналізу й синтезу, моделювання, анкетування, теоретичного узагальнення та було проведено системно-структурний аналіз. Готельне індустрія є однією із найголовніших структур і основною складовою туристичної інфраструктури, правильне позиціонування бренду відіграє провідну роль у просуванні вітчизняного туристичного продукту на світовому ринку туристичних послуг. Досвід економічної діяльності останніх років у готельній індустрії свідчить про низький рівень пізнаванності брендів, а в окремих випадках сам процес створення дещо погіршився, що зумовлює об’єктивну необхідність почати, формування й удосконалення брендів та моніторинг впливу бренду на розвиток підприємства готельно-ресторанного бізнесу. Зміст кваліфікаційної роботи полягає в удосконаленні бренду Premier Hotels & Resorts, аналізу бренду та маркетингового потенціалу мережі готелів і, на основі отриманої інформації, можливість перспективи удосконалення даного бренду.
EN : The quality of the robot - 81 pages, 4 tables, 12 tables, 60 letters. Through robots є analysis of the process of establishing a brand of industry and hospitality industry. Object of study - the activity of the industry and the hotel industry. The subject matter is the brand of the hotel and restaurant business «Premier Hotels and Resorts». Research method. In the process of verifying the development of the methods of analysis, analysis and synthesis, modeling, questionnaire, theoretical analysis and analysis, a system-structural analysis was carried out. The hotel industry is one of the most important structures and the main warehouse tourist infrastructure, the correct positioning of the brand is given a role in the advanced tourism product on the global market. The experience of economic activity in recent years in the hotel industry shows a low level of brand awareness, and in some cases the process of creation has deteriorated, which makes it necessary to start, form and improve brands and monitor the brand's impact on hotel and restaurant business. The content of high-quality robots in accordance with the Premier Hotels & Resorts brand, the analysis of the brand and the marketing potential of the few hotels and, on the basis of optimized information, the possibility of the prospect of a given brand.
Description: Полозок А. О. Технологія створення бренду підприємства індустрії гостинності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник А. В. Сидорук. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 81 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6265
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Полозок.docxМагістерська робота2.14 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.