Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6296
Title: Казкотерапія як засіб розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку
Authors: Кочубей, Тетяна Сергіївна
Keywords: казка
казкотерапія
діти дошкільного віку
мовленнєвий розвиток
fairytale
fairytale therapy
speech development
preschool education institution
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 40 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати метод казкотерапії як засіб розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: методи і форми використання казки як засобу розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку. У роботі проаналізовано вплив казки на розвиток мовленнєвої творчої діяльності старших дошкільниківу закладі дошкільної освіти; охарактеризовано сутність розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку; визначено шляхи, методи розвитку мовленнєвої творчості у дітей старшого дошкільного віку за допомогою казкотерапії; охарактеризовано методи та форми використання казки у закладі дошкільної освіти.
EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 40 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate the method of fairy tale therapy as a means of developing speech creativity of older preschool children. Object of research: the process of development of speech creativity of older preschool children. Subject of research: methods and forms of using a fairy tale as a means of developing speech creativity of older preschool children. The paper analyzes the influence of fairy tales on the development of speech creativity of senior preschoolers in preschool education; the essence of the development of speech creativity of older preschool children is characterized; identified ways, methods of development of speech creativity in older preschool children with the help of fairy tale therapy; methods and forms of using a fairy tale in a preschool institution are described.
Description: Кочубей Т. С. Казкотерапія як засіб розвитку мовленнєвої творчості дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник С. В. Сиваш. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6296
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kochubei.docxМагістерська робота771.77 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.