Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6302
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоловань, Яна Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-01-27T06:42:17Z-
dc.date.available2022-01-27T06:42:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6302-
dc.descriptionГоловань Я. В. Формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи в процесі фахової підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. М. Мельник. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 84 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 84 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 96 джерел. Мета дослідження – виявити, теоретично обґрунтувати та експериментальним шляхом перевірити педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи. Об’єкт дослідження – процес формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи. Предмет дослідження – педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи. У роботі проаналізовано процес становлення та розвитку професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи у педагогічних закладах вищої освіти України; розкрито особливості професійної діяльності вчителя початкової школи у сучасних умовах; визначено структуру професійної компетентності вчителя початкової школи; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 84 pages of printed text. The list of links includes 96 sources. The purpose of the study is to identify, theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the formation of professional competence of future primary school teachers. The object of research is the process of forming the professional competence of future primary school teachers. The subject of research - pedagogical conditions for the formation of professional competence of future primary school teachers. The paper analyzes the process of formation and development of professional training of future primary school teachers in pedagogical institutions of higher education of Ukraine; the peculiarities of the professional activity of a primary school teacher in modern conditions are revealed; the structure of professional competence of a primary school teacher is determined; theoretically substantiated and experimentally tested pedagogical conditions for the formation of professional competence of future primary school teachers.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвчитель початкової школиuk
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectпредметна компетенціяuk
dc.subjectрефлексивна компетенціяuk
dc.subjectпедагогічні технологіїuk
dc.subjectprimary school teacheruk
dc.subjectpedagogical activityuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjectsubject competenceuk
dc.subjectreflective competenceuk
dc.subjectpedagogical technologiesuk
dc.titleФормування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи в процесі фахової підготовкиuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Holovan.docxМагістерська робота246.48 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.