Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6304
Title: Формування лексичної компетентності учнів початкових класів засобами казкотерапії
Authors: Протасова, Тамара Борисівна
Keywords: компетентність
компетенція
лексична компетентність
здобувачі початкової освіти
competence
competense
lexical competence
bread-winners of primary education
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 80 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 122 джерела. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування, розроблення та експериментальна перевірка педагогічних умов формування лексичної компетентності здобувачів початкової освіти засобами казкотерапії. Об’єкт дослідження: процес мовленнєвого розвитку та комунікативних здібностей здобувачів початкової освіти. Предмет дослідження – педагогічні умови формування лексичної компетентності здобувачів початкової освіти засобами казкотерапії У роботі обґрунтовано педагогічні умови мовленнєвого розвитку та комунікативних здібностей здобувачів початкової освіти у процесі застосування казок; визначено критерії, показники, рівні сформованості лексичної компетентності в учнів початкових класів у процесі вивчення казок та використання методу казкотерапії; експериментально перевірено ефективність представленої методики за допомогою педагогічного експерименту.
EN : The work is presented on 80 pages of printed text. The list of references includes 122 sources. The purpose of the study: theoretical justification, development and experimental verification of pedagogical conditions for the formation of lexical competence of primary school students by means of fairy tale therapy. Object of research: the process of speech development and communication skills of primary school students. Subject of research - pedagogical conditions of formation of lexical competence of primary school students by means of fairy tale therapy The pedagogical conditions of speech development and communicative abilities of primary school students in the process of using fairy tales are substantiated; criteria, indicators, levels of lexical competence formation in primary school students in the process of studying fairy tales and using the method of fairy tale therapy are determined; the efficiency of the presented technique was experimentally tested with the help of a pedagogical experiment.
Description: Протасова Т. М. Формування лексичної компетентності учнів початкових класів засобами казкотерапії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. А. Томченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 80 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6304
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Protasova.docМагістерська робота2 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.