Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6306
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГомонова, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-01-27T06:59:07Z-
dc.date.available2022-01-27T06:59:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6306-
dc.descriptionГомонова О. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. М. Мельник. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 97 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 97 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 72 джерела. Мета дослідження: розроблення, теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка моделі поетапного формування готовності майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень. Об’єкт дослідження: процес професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкових класів у закладі вищої освіти. Предмет дослідження: модель поетапного формування готовності майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень. У роботі визначено понятійно-термінологічний апарат проблеми дослідження та проаналізувати основні підходи до розв’язання її як на теоретичному, так і на практичному рівнях; обґрунтовано сутність і структуру, а також механізм оцінки готовності вчителя до проведення педагогічних досліджень; опрацьовано та експериментально перевірено модель поетапного формування готовності майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних досліджень; підготовлено методичні рекомендації щодо удосконалення моделі поетапного формування у майбутніх учителів початкових класів готовності до проведення педагогічних досліджень.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 97 pages of printed text. The list of links includes 72 sources. The purpose of the study: development, theoretical justification and experimental verification of the model of gradual formation of the readiness of future primary school teachers to conduct pedagogical research. Object of research: the process of professional and pedagogical training of future primary school teachers in higher education. Subject of research: model of gradual formation of readiness of future primary school teachers to conduct pedagogical research. the essence and structure, as well as the mechanism for assessing the readiness of teachers to conduct pedagogical research are substantiated; the model of gradual formation of readiness of future primary school teachers to conduct pedagogical research has been worked out and experimentally tested; methodical recommendations on improving the model of gradual formation of future primary school teachers' readiness for pedagogical research have been prepared.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectмайбутні учителі початкових класівuk
dc.subjectпроведення педагогічних дослідженьuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectfuture primary school teachersuk
dc.subjectconducting pedagogical researchuk
dc.titleПідготовка майбутніх учителів початкових класів до проведення педагогічних дослідженьuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Homonova.docМагістерська робота567.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.