Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6310
Title: Дослідження конкурентних позицій ПАТ «МОТОР-СІЧ» на міжнародних ринках
Authors: Блинов, Владислав Євгенович
Keywords: система управління
маркетингова стратегія
продукт
якість продукту
air construction industry
product qualit
management system
product
international company
marketing strategy
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота викладена на 105 сторінках друкованого тексту, містить 19 таблиць, 11 рисунків, 3 додатки. Перелік посилань включає 91 джерело, з них 10 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є процес формування конкурентної політики підприємства ПАТ «МОТОР-СІЧ». Предметом дослідження є теоретичні та методичні підходи щодо вдосконалення методів формування конкурентної політики підприємства ПАТ «МОТОР-СІЧ». Мета магістерської роботи – систематизація наукових, методологічних і практичних знань із формування конкурентної політики підприємства ПАТ «МОТОР-СІЧ». Методи дослідження: дедуктивний, маркетингового, економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення даних та ін. Одержані результати: проаналізовані конкурентні позиції ПАТ «МОТОР-СІЧ»; розроблено стратегію виходу ПАТ «МОТОР-СІЧ» на міжнародні ринки –, що забезпечує компанії стійкий розвиток. Результати дослідження можуть бути застосовані підприємствами, зокрема, комплексний маркетинговий підхід у реалізації ефективної маркетингової політики, а також алгоритм розробки та реалізації асортиментної політики, орієнтованої на підвищення конкурентоспроможності компанії на ринку соусної продукції. Результати дослідження можуть бути використані підприємствами, зокрема методика формування товарної політики.
EN : The work is presented on 105 pages of printed text, contains 19 tables, 11 figures, 3 annex. The list of referеnces includes 91 sources, 10 of them in foreign languages. The object of research is the process of formation of marketing product policy of the enterprise PJSC "MOTOR-SICH". The subject of the research is theoretical and methodological approaches to improving the methods of forming the marketing product policy of the enterprise PJSC "MOTOR-SICH". The purpose of qualification work - systematization of scientific, methodological and practical knowledge on the formation of marketing product policy of the enterprise. In the process of research, the following scientific results were obtained: 1) generalized Theoretical Foundations of Competition in International Markets; 2) analyzed the main directions of the formation of competition policy are systematized; 3) systematized the methodological tools for the formation and implementation of the competitive policy of enterprises have been investigated; 4) substantiated the components of the area formation system are determined; 5) improved analyzed the competition policy of the company "MOTOR SICH"; 6) proposed ways to improve the competition policy of "MOTOR-SICH". Methods of research: theoretical generalization, logical generalization, comparative analysis, deductive, marketing analysis, correlation analysis, index analysis, etc. The results of the study can be implemented in the process of pricing policy formation at plc "a", in particular, the algorithm for comparative analysis of economic benefits of the consumers.
Description: Блинов В. Є. Дослідження конкурентних позицій ПАТ «МОТОР-СІЧ» на міжнародних ринках : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 «Маркетинг» / наук. керівник О. Г. Череп. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 105 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6310
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління персоналом і маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Блинов_марк_2021.pdfМагістерська робота1.95 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.