Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6350
Title: Студентське самоврядування як фактор розвитку лідерських якостей студентів
Authors: Кашина, Наїна Юріївна
Keywords: студентське самоврядування
лідер
лідерство
лідерські якості
громадська робота
соціальна активність
student government
leader
leadership
leadership qualities
public work
social activity
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 74 сторінках друкованого тексту, містить 12 таблиць, 2 рисунка. Перелік посилань включає 65 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність впливу студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей студентської молоді. Об’єкт дослідження: студентське самоврядування як фактор розвитку лідерських якостей студентів. Предмет дослідження: лідерські якості студентської молоді. У роботі розкрито сутність понять «розвиток лідерських якостей» особистості і «студентське самоврядування» стосовно студентів; проведено теоретичний аналіз досліджень вітчизняних і зарубіжних вчених з проблем лідерства та студентського самоврядування учнівської молоді для виявлення взаємозв’язку між розвитком лідерських якостей студентів та їх активністю в діяльності студентського самоврядування; досліджено ефективність апробації розробленої та запропонованої програми з використанням комплексу запропонованих діагностичних методик. Практичне значення отриманих результатів магістерського дослідження полягає у розкритті інноваційного потенціалу студентського самоврядування як фактору розвитку лідерських якостей, визначені рівні розвитку лідерських якостей студентів у діяльності студентського самоврядування, визначенні та обґрунтуванні психолого-педагогічних умов, що дозволяють розглядати студентське самоврядування як фактор розвитку лідерських якостей студентів, розробці та реалізації програми розвитку лідерських якостей студентів «Школа лідерів».
EN : The work is presented on 74 pages of printed text, contains 12 tables, 2 figures. The list of references includes 65 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of the influence of student government on the development of leadership qualities of student youth. Object of research: student self-government as a factor in the development of leadership qualities of students. Subject of research: leadership qualities of student youth. The essence of the concepts of "development of leadership qualities" of the individual and "student self-government" in relation to students is revealed in the work; conducted a theoretical analysis of research by domestic and foreign scientists on the problems of leadership and student self-government of student youth to identify the relationship between the development of leadership qualities of students and their activity in student government; the efficiency of approbation of the developed and offered program with use of a complex of the offered diagnostic techniques is investigated. The practical significance of the results of the master's research is to reveal the innovative potential of student government as a factor in the development of leadership skills, defined levels of leadership development of students in student government, definition and justification of psychological and pedagogical conditions. development and implementation of the program of development of leadership qualities of students "School of Leaders".
Description: Кашина Н. Ю. Студентське самоврядування як фактор розвитку лідерських якостей студентів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 74 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6350
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kashyna.pdfМагістерська робота794.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.