Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6355
Title: Психолого-педагогічні особливості професіоналізації педагогів вищої школи
Authors: Кухтіна, Таїсія Геннадіївна
Keywords: професіонал
діяльність
професійна компетентність
розвиток
професіоналізація
професійна майстерність
педагог
інтеріоризація
саморозвиток
professional
activity
professional competence
development
professionalization
professional skills
teacher
interiorization
self-development
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 85 сторінках друкованого тексту, містить 19 таблиць. Перелік посилань включає 71 джерело. Мета дослідження: полягає у теоретичному й емпіричному аналізі особливостей професіоналізації педагогів вищої школи на різних етапах. Об’єкт дослідження: професіоналізація педагогів вищої школи. Предмет дослідження: особливості професіоналізації педагогів вищої школи на різних етапах. У роботі досліджено особливості та вагомість чинників, що впливають на процес становлення педагогів вищої школи; вивчено динаміку змін особистіних якостей педагогів під тиском змін кількісної та якісної впливовості чинників; визначено, на основі знань про динаміку змін, тенденції розвитку професіоналізації педагогів вищої школи та зроблено висновки; розроблено шляхи щодо вдосконалення ефективної діяльності педагогів вищої школи. Практичне значення дослідження полягає в тому, що отримані результати можуть бути використані при створені певних моделей поведінки педагогів-початківців, що значно зменшить вплив негативних чинників на професійну діяльність викладачів.
EN : The work is presented on 85 pages of printed text, contains 19 tables. The list of references includes 71 sources. The purpose of the study: is a theoretical and empirical analysis of the features of professionalization of higher education teachers at different stages. Object of research: professionalization of higher education teachers. Subject of research: features of professionalization of higher school teachers at different stages. The problem of professionalization of higher school teachers is analyzed in the work; the peculiarities and importance of the factors influencing the process of formation of higher school teachers are studied; studied the dynamics of changes in personal qualities of teachers under the pressure of changes in quantitative and qualitative influence of factors; determined, based on knowledge of the dynamics of change, trends in the professionalization of higher education teachers and conclusions were drawn; ways to improve the effective work of higher education teachers have been developed. The practical significance of the study is that the results can be used to create certain models of behavior of novice teachers, which will significantly reduce the impact of negative factors on the professional activities of teachers.
Description: Кухтіна Т. Г. Психолого-педагогічні особливості професіоналізації педагогів вищої школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. В. Пономаренко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 85 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6355
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kukhtina.pdfМагістерська робота631.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.