Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6356
Title: Формування умінь і навичок аналізу результатів педагогічного експерименту у студентів – майбутніх вчителів
Authors: Лебедєва, Ірина Олегівна
Keywords: педагогічний експеримент
уміння
гіпотеза
математична статистика
непараметрична математична статистика
критерії обробки експерименту
pedagogical experiment
skill
hypothesis
mathematical statistics
non-parametric mathematical statistics
experiment processing criteria
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 77 сторінках друкованого тексту, містить 15 таблиць, 2 рисунка. Перелік посилань включає 76 джерел. Об’єкт дослідження – прогностичні здібності студентів педагогічних спеціальностей. Мета дослідження: визначити особливості формування умінь та навичок у майбутніх учителів щодо обробки результатів педагогічного експерименту методами непараметричної математичної статистики. Об’єкт дослідження: процес формування умінь та навичок студентів щодо аналізу результатів педагогічного експерименту методами математичної статистики. Предмет дослідження: особливості формування вмінь та навичок аналізу результатів педагогічного експерименту за допомогою непараметричних критеріїв обробки даних. У роботі теоретично проаналізовано особливості формування умінь та навичок у студентів закладів вищої освіти; розглянуто види і методи педагогічних досліджень; вивчено непараметричні методи математичної статистики; проведено дослідження формування умінь та навичок обробки результатів педагогічного експерименту методами непараметричної математичної статистики. Практичне значення дослідження полягає в тому, що робота може бути використана вчителями математики та студентами-практикантами для обробки результатів педагогічних досліджень.
UA : The work is presented on 77 pages of printed text, contains 15 tables, 2 figures. The list of references includes 76 sources. The purpose of research: to determine the features of the formation of skills and abilities of future teachers to process the results of pedagogical experiments using non-parametric mathematical statistics. Object of research: the process of forming students' skills and abilities to analyze the results of a pedagogical experiment using mathematical statistics. Subject of research: features of formation of abilities and skills of analysis of results of pedagogical experiment by means of nonparametric criteria of data processing. The paper theoretically analyzes the features of the formation of skills and abilities of students of higher education institutions; types and methods of pedagogical research are considered; non-parametric methods of mathematical statistics were studied; the research of formation of abilities and skills of processing of results of pedagogical experiment by methods of nonparametric mathematical statistics is carried out. The practical significance of the study is that the work can be used by mathematics teachers and student trainees to process the results of pedagogical research.
Description: Лебедєва І. О. Формування умінь і навичок аналізу результатів педагогічного експерименту у студентів – майбутніх вчителів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. В. Пономаренко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 77 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6356
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lebedeva.pdfМагістерська робота550.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.