Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6362
Title: Психолого-педагогічні особливості підготовленості майбутніх учителів до розв’язування педагогічних задач
Authors: Калашнік, Катерина Олександрівна
Keywords: педагогічні задачи
вчитель
професійно-педагогічна діяльність
методична підготовленість
виховна діяльність
професійна адаптація
pedagogical tasks
teacher
professional-pedagogical activity
methodical preparedness
educational activity
professional advice
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 74 сторінках друкованого тексту, містить 6 таблиць. Перелік посилань включає 49 джерел. Мета роботи полягала в розкритті основних специфічних чинників соціально-психологічного характеру, які впливають на процес розв’язування майбутніми вчителями педагогічних задач. Об’єкт дослідження: підготовка майбутніх учителів до професійної діяльності. Предмет дослідження: психолого-педагогічні особливості підготовленості майбутніх учителів до розв’язування педагогічних задач. У роботі здійснено психолого-педагогічний аналіз особливостей педагогічної діяльності учителів; емпіричним шляхом встановлено рівень сформованості у майбутніх учителів розв’язування педагогічних задач; досліджено особливості комунікативної підготовки майбутніх учителів у контексті підготовленості до розв’язування педагогічних задач. Практичне значення роботи випливає з того, що її теоретичні й емпіричні результати можуть бути використані для покращання підготовки майбутніх та молодих учителів до розв’язування педагогічних задач у реальних умовах сучасної української школи.
EN : The work is presented on 74 pages of printed text, contains 6 tables. The list of references includes 49 sources. The aim of the work was to reveal the main specific factors of socio-psychological nature that influence the process of solving pedagogical problems by future teachers. Object of research: preparation of future teachers for professional activity. Subject of research: psychological and pedagogical features of the readiness of future teachers to solve pedagogical problems. The psychological and pedagogical analysis of the peculiarities of teachers' pedagogical activity is carried out in the work; empirically established the level of formation of future teachers to solve pedagogical problems; The peculiarities of communicative training of future teachers in the context of readiness to solve pedagogical problems are investigated. The practical significance of the work stems from the fact that its theoretical and empirical results can be used to improve the preparation of future and young teachers to solve pedagogical problems in the real conditions of the modern Ukrainian school.
Description: Калашнік К. О. Психолого-педагогічні особливості підготовленості майбутніх учителів до розв’язування педагогічних задач : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 74 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6362
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kalashnik.pdfМагістерська робота523.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.