Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6378
Title: Психологічні чинники корекції агресивної поведінки дітей в інклюзивному просторі
Other Titles: Psychological factors of correction of aggressive behavior of children in an inclusive space
Authors: Гирлаку, Тетяна Олегівна
Keywords: корекція
діти
агресивна поведінка
гендерні особеливості
розумова відсталість
інклюзивний простір
correction
children
aggressive behavior
gender features
mental disability,
inclusive space
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 87 с.,8 таблиць, 2 рисунка, 5 додатків. Перелік посилань включає 70 джерел. Об’єкт: психологічні чинники корекції агресивної поведінки дітей в інклюзивному просторі. У відповідності до Національної доктрини розвитку освіти України у XXI столітті вдосконалення системи освіти й виховання відповідно до принципів гуманізації та індивідуалізації передбачає максимальне врахування особистісних та психофізичних особливостей дітей і створення таких умов освіти, які б сприяли своєчасному й повноцінному розвитку всіх сторін особистості дитини та її успішному навчанню. У цьому контексті актуальною проблемою сучасної української психологічної теорії і практики є вивчення особливостей поведінки дітей в інклюзивному просторі.Звернення широкої громадськості (вчених, педагогів, громадських діячів) до проблеми зростання кількості дітей, які мають різні порушення фізичного та нервово-психічного здоров’я пов’язано з тим, що діти особливими потребами в умовах українського демократичного суспільства не повинні залишатися на узбіччі соціально-культурних процесів, економічного життя суспільства, системи людських взаємин. Вони повинні володіти необхідним життєвим досвідом, сприймати, оцінювати, творчо використовувати матеріальні й духовні надбання українського народу. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: розроблено та проведено психологічну програму включеного спостереження та психолого-педагогічної взаємодії з корекції агресивної поведінки дітей в інклюзивному просторі; розширено уявлення про можливості цілеспрямованого формування та розвитку конструктивних механізмів психологічного захисту особистості.
EN : The work is presented on 87 pages, 8 tables, 2 figures, 5 appendices. The list of links includes 70 sources. Object: psychological factors of correction of aggressive behavior of children in an inclusive space. In accordance with the National Doctrine of Education Development of Ukraine in the XXI century, improving the education system in accordance with the principles of humanization and individualization involves maximum consideration of personal and psychophysical characteristics of children and creating educational conditions that would promote timely and full development of all aspects of the child's personality. training. In this context, an urgent problem of modern Ukrainian psychological theory and practice is to study the behavior of children in an inclusive space. Due to the fact that children with special needs in a Ukrainian democratic society should not remain on the sidelines of socio-cultural processes, economic life of society, the system of human relations. They must have the necessary life experience, perceive, evaluate, creatively use the material and spiritual heritage of the Ukrainian people. The scientific novelty of the obtained results is that: the psychological program of the included supervision and psychological and pedagogical interaction on correction of aggressive behavior of children in inclusive space is developed and carried out; the idea of possibilities of purposeful formation and development of constructive mechanisms of psychological protection of the person is expanded.
Description: Гирлаку Т. О. Психологічні чинники корекції агресивної поведінки дітей в інклюзивному просторі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник В. В. Грандт. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 87 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6378
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гирлаку Тетяна Олегіна.pdfМагістерська робота1.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.