Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6379
Title: Особливості рівня сформованості особистісної компетенції старшокласників
Other Titles: Features of the level of formation of high school students’ personal competence
Authors: Гладіліна, Яна Олександрівна
Keywords: особистісна компетентність учнів
загальноосвітні класи
навчальний заклад
школи
обдаровані учні
personal competence of students
general education classes
educational institution
schools
gifted students
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 88 сторінок, 18 таблиць, 1 додаток. Перелік посилань включає 55 джерел. Об’єкт дослідження: феномен особистісної компетентності. Проблема дитячої обдарованості є однією з проблем сучасної науки. Основним принципом роботи навчальних закладів є розкриття в процесі навчання дитячої обдарованості, підготовка висококомпетентністного випускника. Зміст роботи з обдарованими дітьми включає ряд завдань, а саме: сприяти розвитку кожної особистості; якомога раніше виявляти обдаровання кожної дитини і максимально сприяти їхньому розвиткові. Основним підходом у пошуку юних обдаровань варто визнати комплекс заходів: медичних, фізіологічних, психологічних, педагогічних, спрямованих на вирішення цих завдань сім’єю і навчальним закладом. Важливо використовувати різноманітні методики виявлення інтересів і здібностей дітей і надалі спостерігати за їхніми успіхами. Здавалось би, дітям, що виділяються серед однолітків розумовими, творчими здібностями, буде легше вчитися, у них буде менше проблем та труднощів у житті. Однак у закладах освіти, в сім’ї у обдарованих дітей виникає чимало ускладнень. Велика увага повинна бути приділена саморозвитку обдарованих, особистісному самовираженню, тому що сучасне суспільство потребує висококваліфікованих кадрів, основу яких повинні складати обдаровані діти.. Наукова новизна результатів дослідження. Вперше з обдарованими учнями було проведено дослідження рівня розвитку особистісної компетентності обдарованих учнів з метою порівняння із рівнем розвитку особистісної компетентності дітей загальноосвітніх класів тієї ж вікової норми.
EN : The work is set out on 88 pages, 18 tables, 1 appendix. The list of links includes 55 sources. Object of research: the phenomenon of personal competence. The problem of children's talent is one of the problems of modern science. The main principle of work of educational institutions is the disclosure in the process of teaching children's talents, training of highly competent graduates. The content of work with gifted children includes a number of tasks, namely: to promote the development of each individual; identify the talents of each child as early as possible and promote their development as much as possible. The main approach in the search for young talents should be recognized as a set of measures: medical, physiological, psychological, pedagogical, aimed at solving these problems by the family and the educational institution. It is important to use a variety of techniques to identify children's interests and abilities and to continue to monitor their progress. It would seem that children who are distinguished from their peers by their mental and creative abilities will find it easier to learn, they will have fewer problems and difficulties in life. However, in educational institutions, in the family, gifted children have many complications. Much attention should be paid to the self-development of gifted people, personal self-expression, because modern society needs highly qualified personnel, which should be based on gifted children. Scientific novelty of research results. For the first time, a study of the level of development of personal competence of gifted students was conducted with gifted students in order to compare with the level of development of personal competence of children in secondary schools of the same age.
Description: Гладіліна Я. О. Особливості рівня сформованості особистісної компетенції старшокласників : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. Г. Малина. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 88 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6379
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гладіліна Яна Олександрівна.pdfМагістерська робота1.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.