Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6381
Title: Психологічна корекція негативних психоемоційних станів у професійній діяльності спеціальних педагогів
Other Titles: Psychological correction of negative psycho-emotional states in the professional activity of special pedagogues
Authors: Гончарова, Ірина Юріївна
Keywords: аутизм
емоційне вигорання
негативні психоемоційні стани
психокорекція
спеціальні педагоги
стресогенність
autism
emotional burning
negative psycho-emotional state
psycho-correction
special teachers
stressuality
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 91 сторінкa, 10 малюнків, 8 додатків. Перелік посилань включає 84 джерел. Об’єкт дослідження: негативні психоемоційні стани в професійній діяльності спеціальних педагогів. Здоров’я є найважливішим з прав людини та найвищою людською цінністю, від якої залежить економічний, фізичний та духовний потенціал суспільства. Це природна база професійного довголіття, яка напряму залежить від відповідності культури, способу життя, вимогам професії, від рівня науково обґрунтованих норм праці, що підтримують психофізіологічний потенціал і здібності до конкретного виду діяльності. В даний час зміцнення психічного здоров’я розглядається як вид імунізації, спрямований на підвищення резистентності індивіда, сім’ї, організації і співтовариства, а також на подолання умов, які завдають шкоди психічному стану людини, незалежно від того, чи має він психічні проблеми на часі, чи ні. Наукова новизна роботи полягає в тому, що був проведений теоретичний аналіз проблеми формування негативних психоемоційних станів спеціальних педагогів у професійній діяльності, яка пов’язана з наданням освітніх послугу дітям з вадами розумового розвитку в поєднанні з розладами аутистичного спектру, емпірично визначено та вивчено особливості цих станів, а також був проведений аналіз ефективності розробленої програми психокорекції негативних психоемоційних станів в процесі їх професійної діяльності.
EN : The work is presented on 91 pages, 10 drawings, 8 appendices. The list of links includes 84 sources. Object of research: negative psycho-emotional states in the professional activity of special teachers. Health is the most important of human rights and the highest human value on which the economic, physical and spiritual potential of society depends. This is a natural basis of professional longevity, which directly depends on the compliance of culture, lifestyle, professional requirements, the level of scientifically sound labor standards that support the psycho-physiological potential and ability to a particular activity. Currently, the promotion of mental health is seen as a type of immunization aimed at increasing the resistance of the individual, family, organization and community, as well as overcoming conditions that harm the mental state of man, regardless of whether he has mental health problems. time or not. The scientific novelty of the work is that a theoretical analysis of the problem of negative psycho-emotional states of special educators in professional activities related to the provision of educational services to children with intellectual disabilities in combination with autism spectrum disorders, empirically identified and studied the features of these states , and also the analysis of efficiency of the developed program of psychocorrection of negative psychoemotional states in the course of their professional activity was carried out.
Description: Гончарова І. Ю. Психологічна корекція негативних психоемоційних станів у професійній діяльності спеціальних педагогів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. Г. Малина. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 91 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6381
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гончарова Ірина Юріївна.pdfМагістерська робота2.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.