Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6392
Title: Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки
Authors: Ломовська, Ольга Володимирівна
Keywords: компетентність
формування
інформаційна компетентність
інформаційно-комунікативна компетентність
педагогічний процес
інформатизація освіти
інформаційні технології навчання
competence
formation
information competence
information and communication competence
pedagogical process
informatization of education
information technology training
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 101 сторінки друкованого тексту, містить 5 таблиць. Перелік посилань включає 83 джерела, з них 3 – іноземною мовою. Об’єкт дослідження: процес формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів. Предмет дослідження: формування інформаційно-комунікаційної компетентності студентів майбутніх учителів засобами інформаційних технологій. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розробити складові методичної системи формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів засобами інформаційних технологій. У роботі проаналізовано стан дослідження проблеми в педагогічній теорії та практиці, уточнено сутність базових понять дослідження; розкрито особливості формування інформаційно-комунікаційної компетентності студентів засобами інформаційних технологій; визначено структуру інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів; розроблено курс з формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього вчителя інформатики; проведено експериментальну роботу з формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів інформатики засобами інформаційних технологій. Практичне значення дослідження полягає в розробці курсу з формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів інформатики засобами інформаційних технологій.
EN : The work is presented on 101 pages of printed text, contains 5 tables. The list of references includes 83 sources, 3 of them in foreign language. Object of research: the process of formation of information and communication competence of future teachers. Subject of research: formation of information and communication competence of students of future teachers by means of information technologies. The purpose of the study: to theoretically substantiate and develop the components of the methodological system of formation of information and communication competence of future teachers by means of information technology. The paper analyzes the state of research of the problem in pedagogical theory and practice, clarifies the essence of the basic concepts of research; features of formation of information and communication competence of students by means of information technologies are revealed; the structure of information and communication competence of future teachers is determined; developed a course on the formation of information and communication competence of the future teacher of computer science; experimental work on the formation of information and communication competence of future teachers of computer science by means of information technology. The practical significance of the study is to develop a course on the formation of information and communication competence of future teachers of computer science by means of information technology.
Description: Ломовська О. В. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів у процесі професійної підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 101 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6392
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри педагогіки та психології освітньої діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lomovska.pdfМагістерська робота742.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.