Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6400
Title: | Формування емоційних станів учнів з інтелектуальними порушеннями |
Other Titles: | Formation of emotional states of students with intellectual disabilities |
Authors: | Манідін, Володимир Сергійович |
Keywords: | формування емоційні стани учні спеціальна школа-інтернат інтелектуальне порушення formation emotional states students special boarding school intellectual disorder |
Issue Date: | 2021 |
Abstract: | UA : Робота викладена на 105 сторінок, 14 табл., 4 додатка. Перелік посилань включає 126 джерел. Об’єкт дослідження: емоційні стани учнів з інтелектуальним порушенням спеціальної школи-інтернату. Проблеми сьогодення обумовлений соціально-економічною нестабільністю, особливо хворобливо позначається на долі соціально незахищеного суспільства. Різкі зміни ціннісних орієнтації в суспільстві, психічна дезадаптація значної частини населення, зниження етичних норм негативно позначаються на всьому процесі соціалізації дітей і підлітків з інтелектуальним порушенням. У результаті багатьом з них так і не вдається нормально включитися в життя суспільства.Соціальна адаптація цих дітей у значній мірі залежить від корекції їх емоційно-поведінкових розладів і ефективності системи педагогічних заходів, направлених на попередження відхилень у розвитку особистості. Важливу роль у виникненні емоційної депривації дітей, що виховуються в умовах спеціальної школи, грає недостатність спілкування, внаслідок чого у них не розвиваються адекватні форми комунікативної поведінки. Як наслідок цього, багато вихованців спеціальних установ відрізняються малою контактністю у поєднанні зі зовнішньою розгальмованістю, нав’язливістю, емоційною збудливістю, агресивністю. Наукова новизна роботи полягає в тому, що було розроблено рекомендації щодо корекційної роботи по формуванню емоційних станів у розумово відсталих учнів. EN : The problems of today are due to socio-economic instability, especially painful for the fate of socially disadvantaged society. Dramatic changes in values in society, mental maladaptation of a large part of the population, lowering ethical norms have a negative impact on the whole process of socialization of children and adolescents with intellectual disabilities. As a result, many of them are not able to properly integrate into society. The social adaptation of these children largely depends on the correction of their emotional and behavioral disorders and the effectiveness of a system of pedagogical measures aimed at preventing abnormalities in personality development. Lack of communication plays an important role in the emergence of emotional deprivation of children brought up in a special school, as a result of which they do not develop adequate forms of communicative behavior. As a result, many inmates of special institutions are characterized by low contact in combination with external inhibition, obsession, emotional excitability, aggression. |
Description: | Манідін В. С. Формування емоційних станів учнів з інтелектуальними порушеннями : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Н. О. Губа. Запоріжжя : ЗНУ, 2021.105 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6400 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Манідін В.С..pdf | Магістерська робота | 1.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.