Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6403
Title: Психологічні особливості прояву булінгу серед учнів початкової школи
Other Titles: Psychological features of bullying among primary school students
Authors: Шурмильова, Кристина Олегівна
Keywords: булінг
учні
початкова школа
шкільне насильство
соціаметричний статус
соціальна роль
bullying
students
primary school
school violence
sociametric status
social role
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 78 сторінок, 1 рисунок, 3 додатка. Перелік посилань включає 40 джерел. Об’єкт дослідження: психологічні особливості прояву булінгу. Приниження – честь- гідність дитини. З проявом дитячої агресії треба прцювати від їхнього зародження і гуртом. Якщо відбуваються події, які об’єднують дітей, показують їхню сторону,адже булінг поже початися з будь- яких дурниць: не таке ім’я, прізвище, замкнутість, вади. Адже на сьогоднішній день до школи йдуть діти з особливими потребами, впровадження інклюзивної освіти, адже в Україні – це частина реформи. Ми повинні дітей вчити ще з сім’ї, дитячого садочка, що діти всі різні, відрізняються своїми особливостями, і треба шанувати, поважати одне одного. Кожному з нас, хоча б раз у житті, доводилося зіткнутися з насильством. Воно могло застосовуватися проти вас самих, ви могли бути свідком, або самі ставали тими, хто ображає. Сьогодні ми поговорили про насильство та жорстокість, які направлено на одну дитину. Це явище називають булінгом. Наукова новизна роботи полягає в тому, що: треба змоделювати різні ситуації для згуртованість дітей, різні психологічні вправи; розробити програму психологічної профілактики шкільного насильства та емпірично обґрунтовано шляхи запобігання його проявам у молодших школярів та складання психолого-педагогічних рекомендацій батькам для підвищення її ефективності.
EN : The work is set out on 78 pages, 1 figure, 3 appendices. The list of links includes 40 sources. Object of research: psychological features of bullying. Humiliation is the honor and dignity of a child. The manifestation of child aggression should be treated from their inception and group. If there are events that unite children, they show their side, because bullying will start with any nonsense: not such a name, surname, isolation, flaws. After all, today children with special needs go to school, the introduction of inclusive education, because in Ukraine it is part of the reform. We must teach children from the family, kindergarten, that children are all different, different in their characteristics, and we must respect each other. Each of us, at least once in our lives, has had to face violence. It could be used against you, you could be a witness, or you could become an offender. Today we talked about violence and cruelty directed at one child. This phenomenon is called bullying. The scientific novelty of the work is that: it is necessary to simulate different situations for the cohesion of children, different psychological exercises; to develop a program of psychological prevention of school violence and empirically substantiate ways to prevent its manifestations in younger students and make psychological and pedagogical recommendations to parents to improve its effectiveness.
Description: Шурмильова К. О. Психологічні особливості прояву булінгу серед учнів початкової школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Л. В. Спіцина. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 78 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6403
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шурмільова Кристина Олегівна.pdfМагістерська робота1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.