Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6422
Title: Психологічні особливості професійного самовизначення майбутніх акторів під час навчання в ЗВО
Other Titles: Psychological features of professional self-determination of future actors during training in HIE
Authors: Полупан, Тетяна Юріївна
Keywords: психологічні особливості професійного самовизначення студентів
майбутні актори
метод психодрами
самоактуалізація
театральне мистецтво
навчання в ЗВО
psychological features of professional self-determination of students
future actors
method of psychodrams
self-actualization
theatric festival
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 65 сторінок, 2 малюнки. Перелік посилань включає 58 джерел. Об'єкт: професійне самовизначення студентів під час навчання в ЗВО. В психології давно вже є визнаним вирішальне значення провідної діяльності для становлення особистості. Як зазначає Е.Ф. Зєєр, визнання особистісноутворюючої функції провідної діяльності неминуче приводить до виділення в безупинному процесі становлення особистості періоду, пов'язаного з вибором, підготовкою до виконання і виконанням дорослою людиною одного типу діяльності – професійної. Перетворення професійної діяльності у провідну залежить від соціально-економічних відносин, соціальної ситуації, позиції особистості. Цей період займає значну частину життя людини. Траєкторія долі людини, її щастя, самопочуття, задоволеність життям, фізичне і психічне здоров'я багато в чому визначаються задоволеністю змістом професійної діяльності, ставленням до неї, рівнем професійних досягнень. Можна сказати, що для більшості людей основою розвитку особистості в зрілому віці стає професійна діяльність. Наукова новизна роботи полягає в тому, що був проведений комплексний аналіз психологічних особливостей професійного самовизначення майбутніх акторів під час навчання в ЗВО.
EN : The work is set out on 65 pages, 2 drawings. The list of links includes 58 sources. Object: professional self-determination of students while studying in ZVO. In psychology, the crucial importance of leading activities for the formation of personality has long been recognized. As noted by EF Zeyer, the recognition of the personality-forming function of the leading activity inevitably leads to the allocation in the continuous process of personality formation of the period associated with the selection, preparation for performance and performance by an adult of one type of activity - professional. The transformation of professional activity into a leading one depends on socio-economic relations, social situation, position of the individual. This period occupies a significant part of human life. The trajectory of a person's destiny, his happiness, well-being, life satisfaction, physical and mental health are largely determined by satisfaction with the content of professional activity, attitude to it, the level of professional achievement. We can say that for most people the basis of personal development in adulthood is professional activity. The scientific novelty of the work is that a comprehensive analysis of the psychological characteristics of professional self-determination of future actors during their studies in the Free Economic Zone was conducted.
Description: Полупан Т. Ю. Психологічні особливості професійного самовизначення майбутніх акторів під час навчання в ЗВО : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник А. П. Поплавська. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 65 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6422
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Полупан Тетяна Юрііївна.pdfМагістерська робота1.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.