Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6445
Title: Особливості професіоналізації психологів у процесі неформальної освіти
Other Titles: Features of professionalization of psychologists in the process of non-formal education
Authors: Маловічко, Наталія Сергіївна
Keywords: неформальна освіта
психологія
професіоналізація
межі особистості
студенти психологи
non-formal education
psychology
professionalization
limits of personality
students psychologist
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 77 сторінок, 8 рисунків, 4 таблиці, 1 додаток. Перелік посилань включає 99 джерел. Об’єкт дослідження: професіоналізація студентів психологів. Неформальна освіта як феномен сучасного українського соціуму стала об'єктом наукового та суспільного обговорення в часи інтенсивної популяризації різного роду навчальних, розвивальних або виховних послуг. При цьому значна частина замовників психологічно / зорієнтованих послуг має тенденцію до замовлення кваліфікованих спеціалістів, яких готують у рамках програми за спеціальністю «Психологія». Серед головних чинників, що визначають характеристики даної версії професійної освіти, вченими виділено установку на неперервність, глибоке занурення в світ інформаційно-комунікаційних технологій та використання компетентнісного підходу. Наукова новизна полягає в тому, що вплив віку і професіоналізації на суверенність психологічного простору, сформованість психологічних меж та якість між особистісного контакту студентів психологів. Авторами даної роботи розроблені методики, вивчення особливостей психологічних меж особистості: „Діагностика рівня сформованості психологічних меж особистості”, та проективна методика „Прояви психологічних меж особистості в контакті”.
EN : The work is presented on 77 pages, 8 figures, 4 tables, 1 appendix. The list of links includes 99 sources. Object of research: professionalization of psychology students. Non-formal education as a phenomenon of modern Ukrainian society has become the object of scientific and social discussion in times of intensive promotion of various types of educational, developmental or educational services. At the same time, a significant part of customers of psychologically / oriented services tend to order qualified specialists, who are trained within the program in the specialty "Psychology". Among the main factors that determine the characteristics of this version of vocational education, scientists have identified the setting for continuity, deep immersion in the world of information and communication technologies and the use of a competency-based approach. The scientific novelty is that the influence of age and professionalism on the sovereignty of the psychological space, the formation of psychological boundaries and the quality of personal contact between students of psychology. The authors of this work have developed methods, studying the features of psychological boundaries of personality: "Diagnosis of the level of formation of psychological boundaries of personality", and projective methods "Manifestations of psychological boundaries of personality in contact".
Description: Маловічко Н. С. Особливості професіоналізації психологів у процесі неформальної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник О. М. Грединарова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 77 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6445
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маловічко Наталія Сергіївна.pdfМагістерська робота1.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.