Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6459
Title: Психокорекція процесу адаптації дитини до умов дошкільного закладу
Other Titles: Psychocorrection of the child's adaptation to the conditions of the preschool institution
Authors: Клочко, Світлана Олександрівна
Keywords: психокорекція
емоційний стан
діти
дошкільний вік
процес адаптації
дошкільний заклад
psychocorrection
emotional state
children
preschool age
adaptation process
preschool institution
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 92 сторінок, 5 рисунків, 3 таблиці, 5 додатків. Перелік посилань включає 77 джерел. Об’єкт дослідження_ це процес адаптації. Початок ХХ ст. характерний тим, що підростаюче покоління суттєво відрізняється від своїх попередників. Із дня свого народження вони зростають у принципово нових умовах і відвідування дитячого садка є для них важливим періодом у психосоціальному розвитку. Але не дивлячись на кардинальні зміни у соціальному та психофізіологічному розвитку дошкільників, є моменти, які супроводжують певні етапи в розвитку. Одним із таких моментів є процес адаптації дитини до умов дошкільного закладу, який викликає чимало труднощів та проблем.Серед низки причин, що викликають труднощі адаптаційного періоду слід відмітити деякі специфічні особливості дошкільного віку. Легкому звиканню до нового середовища (температурного режиму, розпорядку життєдіяльності, предметного середовища) перешкоджає недосконалість здатності до пристосування та висока вразливість дитячого організму внаслідок його морфологічної та функціональної незавершеності, через повільне підвищення працездатності нервової системи дітей дошкільного віку необхідність різкої зміни способу життя потребує великого нервового напруження, яке спричинює стан психічного стресу. Наукова новизна роботи полягає у розробці порад та циклу консультацій для батьків, спрямованих на попередження труднощів адаптації дітей до дошкільного закладу, а також формулюванні методичних рекомендацій для вихователів щодо збереження позитивного емоційного стану дитини в період адаптації.
EN : The work is set out on 92 pages, 5 figures, 3 tables, 5 appendices. The list of links includes 77 sources. Object of research: this is the process of adaptation. Early twentieth century. characterized by the fact that the younger generation is significantly different from its predecessors. From the day of their birth, they grow up in fundamentally new conditions and attending kindergarten is an important period in their psychosocial development. But despite the radical changes in the social and psychophysiological development of preschoolers, there are moments that accompany certain stages in development. One of such moments is the process of adaptation of the child to the conditions of the preschool institution, which causes many difficulties and problems. Among the number of reasons that cause difficulties in the adaptation period should be noted some specific features of preschool age. Easy acclimatization to the new environment (temperature, lifestyle, subject environment) is hampered by imperfect adaptability and high vulnerability of the child's body due to its morphological and functional incompleteness, due to the slow increase in the nervous system of preschool children. , which causes a state of mental stress. The scientific novelty of the work is to develop advice and a series of consultations for parents aimed at preventing difficulties in adapting children to preschool, as well as formulating guidelines for educators to maintain a positive emotional state of the child during adaptation.
Description: Клочко С. О. Психокорекція процесу адаптації дитини до умов дошкільного закладу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник М. Г. Ткалич. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 92 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6459
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Клочко Світлана Олександрівна.pdfМагістерська робота1.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.