Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6474
Title: Психологічні особливості емоційного вигорання у педагогів дошкільної освіти
Other Titles: Psychological features of emotional burnout in teachers of preschool education
Authors: Шум, Валерія Ігорівна
Keywords: синдром емоційного вигорання
психологічні особливості емоційного вигорання педагогів дошкільної освіти
вихователі ЗДО
рівень тривожності
сформовані симптоми емоційного вигорання
emotional burning syndrome
psychological features of emotional burning of preschool education teachers
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Робота викладена на 71 сторінка, 5 малюнків, додатків 1. Перелік посилань включає 49 джерел. Об’єкт дослідження − процес емоційного вигорання особистості. Синдром емоційного вигорання (далі СЕВ) давно цікавить вчених різних країн світу. Проте, незважаючи на кількість проведених досліджень та наукових робіт на цю тему, його вивчення з кожним роком лише набуває значущості. У наш технологічний час, коли світ змінюється із шаленою швидкістю, а сьогодення диктує нові правила життя та праці в умовах адаптивного карантину, вимагаючи гнучкості та здобуття нових навичок, розробки й застосування нових підходів у, здавалося б, давно знайомих справах, таких як навчання або робота, проблема емоційного вигорання постає особливо гостро.Разом із оновленням системи дошкільної освіти відбувається оновлення педагогічної діяльності вихователів закладів дошкільної освіти (ЗДО). Модернізація освіти та впровадження нових засобів роботи зумовлює зростання вимог довихователя ЗДО. У нашій роботі ми хочемо приділити увагу дослідженню емоційного вигорання педагогів , як однієї з категорій працівників, які найбільш вразливі до прояву цього синдрому. Від психологічного благополуччя фахівця залежить якість виконання роботи, і її результативність. Наукова новизна роботи полягає у вивченні психологічних особливостей емоційного вигорання педагогів дошкільної освіти та визначенні чинників, які призводять до цього.
EN : The work is presented on 71 pages, 5 figures, appendices 1. The list of references includes 49 sources. The object of research is the process of emotional burnout. Emotional burnout syndrome (hereinafter CME) has long been of interest to scientists around the world. However, despite the amount of research and scientific work on this topic, its study is becoming more important every year. In our technological age, when the world is changing at a breakneck pace, and today dictates new rules of life and work in adaptive quarantine, requiring flexibility and the acquisition of new skills, development and application of new approaches in seemingly familiar matters such as learning or work, the problem of emotional burnout is particularly acute. Modernization of education and introduction of new means of work leads to an increase in the requirements of the pre-educator ZDO. In our work, we want to pay attention to the study of emotional burnout of teachers as one of the categories of workers who are most vulnerable to the manifestation of this syndrome. The quality of work and its effectiveness depend on the psychological well-being of the specialist. The scientific novelty of the work is to study the psychological characteristics of emotional burnout of preschool teachers and determine the factors that lead to this.
Description: Шум В. І. Психологічні особливості емоційного вигорання у педагогів дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Є. А. Клопота. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 71 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6474
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шум Валерія Ігорівна.pdfМагістерська робота1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.