Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6487
Title: Комунікативні стратегії в іспанськомовному рекламному туристичному дискурсі
Authors: Тенюх, Діана Андріївна
Keywords: туристичний дискурс
комунікативні стратегії і тактики
тактика створення авторитету
раціональна тактика
позиціонуюча тактика
оптимізуюча тактика
путівник
буклет
банер
discurso turístico
estrategias y tácticas comunicativas
tácticas de creación de autoridad
tácticas racionales,
tácticas de posicionamiento
tácticas de optimización
guía
folleto
baner y web-baner
Issue Date: 2021
Abstract: UA : Об’єкт дослідження: іспанський туристичний дискурс. Мета роботи: дослідити та описати специфіку комунікативних стратегій і тактик іспанського рекламного туристичного дискурсу. Теоретико-методологічні засади: ключові положення туристичного дискурсу (Тарнаєва Л. П., Дацюк В. В., Алікіна Є. Ю., Мішланова С. Л., Овчиннікова М. С., Марія Вітторія Кальві, Панченко О. І., та багато інших), а також комунікативних стратегій в туристичному дискурсі (Іссерс О. С., Вікулова Л. Г., Блігфільдт Б. С., Нагорний І. А. та Шевцов В. О., Пірогова Ю. К., Тюленєва Н. О. та ін.), розроблені в лінгвістиці. Отримані результати: туристичний дискурс є відносно новим видом дискурсу для дослідження. У наш час він має багато можливостей поширювати інформацію завдяки розвитку Інтернету та мас-медіа. Комунікативні стратегії і тактики – це одна із найпопулярніших тем дослідження туристичного дискурсу, адже вона є його невід’ємною частиною. За даними дослідження найпоширенішими тактиками, які зустрічаються у туристичних текстах є: тактика створення авторитету, раціональна, позиціонуюча та оптимізуюча тактики. У ході дослідження було з’ясовано, що інформативним видом туристичного дискурсу є сайти-путівники, які містять в собі повну інформацію щодо туристичного місця, яка супроводжується ілюстративно. Буклети об’єднують найважливішу для туриста інформацію, а банери і веб-банери найчастіше повідомляють про актуальні знижки і ціни туристичного напрямку.
IS : El objeto del estudio en este trabajo son las estrategias de comunicación en el discurso turístico español. El objetivo consiste en analizar el discurso turístico español. Meta del trabajo: explorar y describir las particularidades de las estrategias y tácticas de comunicación del discurso publicitario turístico español. La base teórica y metodológica: disposiciones clave del discurso turístico (Tarnaeva L. P., Datsyuk V. V., Alikina E. Y., Mishlanova S. L., Ovchinnikova M. S., Maria Vittoria Calvi, Panchenko O. I., y muchas otras), así como estrategias comunicativas en el discurso turístico (Issers O. S., Vikulova L. G., Bligfieldt B. S., Nagorny I. A. y Shevtsov V. O., Pirogova Y. K., Tyuleneva N. O., etc.), desarrollado en lingüística. Resultados: el discurso del turismo es un tipo de discurso relativamente nuevo para la investigación. Hoy en día, tiene muchas oportunidades para difundir información a través del desarrollo de Internet y los medios de comunicación. Las estrategias y tácticas de comunicación son uno de los temas más populares en el estudio del discurso del turismo, ya que es parte integral del mismo. Según el estudio, las tácticas más comunes que se encuentran en los textos turísticos son: las tácticas de creación de autoridad, las tácticas racionales, de posicionamiento y optimización. El estudio encontró que el tipo de discurso turístico informativo son los sitios de viajes, que contienen información completa sobre el lugar turístico, que se acompaña de ilustraciones. Los folletos reúnen la información más importante para el turista, y los banners y banners web a menudo informan sobre los descuentos y precios actuales del destino turístico.
Description: Тенюх Д. А. Комунікативні стратегії в іспанськомовному рекламному туристичному дискурсі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник О. В. Тєлкова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 69 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6487
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри романської філології і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тenyukh2021.pdfМагістерська робота2.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.