Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6504
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарбоніна, Світлана Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-02-07T11:05:38Z-
dc.date.available2022-02-07T11:05:38Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6504-
dc.descriptionБарбоніна С. С. Педагогічні умови використання дидактичної гри у сенсорному вихованні дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник С. В. Сиваш. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 77 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 77 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 69 джерел. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці формувальних заходів на забезпечення педагогічних умов використання дидактичної гри у сенсорному вихованні дітей дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес сенсорногорозвитку дітей дошкільного віку. Предмет дослідження: формувальні заходи, що забезпечують педагогічні умови використання дидактичної гри у сенсорному вихованні дітей дошкільного віку. У роботі визначено особливості сенсорного розвитку дітей дошкільного віку; охарактеризовано дидактичну гру як засіб формування пізнавальних процесів у дітей дошкільного віку; досліджено стан сформованості сенсорних можливостей у дошкільників; розроблено, обґрунтовано та перевірено ефективність методики використання дидактичних ігор у процесі формування сенсорної чутливості дітей дошкільного віку; проведено кількісний та якісний аналіз ефективності методики використання дидактичних ігор у становленні процесів сенситивного розвитку дитини.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 77 pages of printed text. The list of links includes 69 sources. The purpose of the research is to theoretically substantiate and experimentally test the formative measures to ensure the pedagogical conditions for the use of didactic games in the sensory education of preschool children. Object of research: the process of sensory development of preschool children. Subject of research: formative measures that provide pedagogical conditions for the use of didactic games in the sensory education of preschool children. The peculiarities of sensory development of preschool children are determined in the work; didactic game as a means of forming cognitive processes in preschool children is characterized; the state of formation of sensory abilities in preschoolers is studied; developed, substantiated and tested the effectiveness of the method of using didactic games in the process of forming sensory sensitivity of preschool children; a quantitative and qualitative analysis of the effectiveness of the method of using didactic games in the formation of the processes of sensitive development of the child.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectдидактична граuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectсенсорний розвитокuk
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectзаклади дошкільної освітиuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectdidactic gameuk
dc.subjectpreschool childrenuk
dc.subjectsensory developmentuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectpreschool educationuk
dc.titleПедагогічні умови використання дидактичної гри у сенсорному вихованні дітей дошкільного вікуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Barbonina.docxМагістерська робота434.54 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.