Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6505
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБеккер, Ксенія Олександрівна-
dc.date.accessioned2022-02-07T11:23:08Z-
dc.date.available2022-02-07T11:23:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6505-
dc.descriptionБеккер К. О. Розвиток емоційного інтелекту в дітей старшого дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник Л. М. Шульга. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 76 с.uk
dc.description.abstractUA : Робота викладена на 76 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 80 джерел. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування, розроблення та експериментальна перевірка запровадженої системи інтерактивних технологій з розвитку емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження:розвиток емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження:система інтерактивних технологій з розвитку емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного віку.У роботі проаналізовано сутність ключових понять дослідження; з’ясовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці сучасної дошкільної освіти; розроблено критерії та показники, виявлено рівні розвитку емоційного інтелекту в дітей старшого дошкільного віку; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови з розвитку емоційного інтелекту в дітей старшого дошкільного віку.uk
dc.description.abstractEN : The work is presented on 76 pages of printed text. The list of links includes 80 sources. The purpose of the study: theoretical justification, development and experimental verification of the introduced system of interactive technologies for the development of emotional intelligence of older preschool children. Object of research: development of emotional intelligence of older preschool children. Subject of research: the system of interactive technologies for the development of emotional intelligence of older preschool children. The essence of key research concepts is analyzed in the work; the state of the researched problem in the pedagogical theory and practice of modern preschool education is clarified; developed criteria and indicators, identified levels of development of emotional intelligence in older preschool children; theoretically substantiated and experimentally tested pedagogical conditions for the development of emotional intelligence in older preschool children.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectемоційний інтелектuk
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectстарший дошкільний вікuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.subjectemotional intelligenceuk
dc.subjectinteractive technologiesuk
dc.subjectolder preschool ageuk
dc.titleРозвиток емоційного інтелекту в дітей старшого дошкільного вікуuk
dc.typeМагістерська роботаuk
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Becker.docxМагістерська робота289.14 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.