Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6573
Title: | Напрями удосконалення надання державних послуг з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій |
Authors: | Лебеденко, Ольга Володимирівна |
Keywords: | державні послуги інформаційно-комунікаційні технології удосконалення телемедицина система охорони здоров’я government bars information and communication technologies improvements telemedecine health system |
Issue Date: | 2021 |
Abstract: | UA : В кваліфікаційній роботі проаналізовано методологічні засади управління інформаційно-комунікаційними технологіями в державних закладах. Методологія дослідження включає принципи системного аналізу для структуризації процесів управління, що допомагають вирішити поставлені завдання з удосконалення надання державних послуг з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та
висвітлюють сутність інформаційної системи організації, включаючи
ключові аспекти умов її функціонування та обмежень.
Досліджено стан інформаційно-комунікаційних технологій в сфері
охорони здоров’я (на прикладі КНП «Міська лікарня №1» ЗМР). Визначено
основні проблеми, що перешкоджають повноцінному розвитку даної сфери.
Надано рекомендації щодо удосконалення надання послуг з використанням
сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та розроблено практичні
рекомендації удосконалення надання державних послуг з використанням
сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. EN : The methodological principles of information and communication technologies management in state institutions are analyzed in the qualification work. The research methodology includes the principles of systems analysis for structuring management processes, which help to solve the tasks of improving the provision of public services using modern information and communication technologies and highlight the essence of the organization's information system, including key aspects of its functioning and limitations. The state of information and communication technologies in the field of health care was studied (on the example of KNP «City Hospital №1» ZMR). The main problems that hinder the full development of this area have been identified. Recommendations for improving the provision of services using modern information and communication technologies and practical recommendations for improving the provision of public services using modern information and communication technologies. |
Description: | Лебеденко О. В. Напрями удосконалення надання державних послуг з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" / наук. керівник Н. П. Капітаненко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 127 с. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6573 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри управління та адміністрування |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лебеденко_диплом.pdf | Магістерська робота | 1.52 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.