Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/885
Title: | Тенденції розвитку багатосторонніх ринків в умовах четвертої промислової революції. |
Other Titles: | Тенденции развития многосторонних рынков в условиях четвертой промышленной революции. Trends in the development of multi-sided markets in the conditions of the fourth industrial revolution. |
Authors: | Гончарук, І. В. Гончарук, И. В. Honcharuk, I. V. |
Keywords: | багатосторонній ринок четверта промислова революція платформа Інтернет речей ланцюг створення вартості многосторонний рынок четвертая промышленная революция Интернет вещей цепочка создания стоимости multi-sided market fourth industrial revolution platform Internet of things value chain |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ЗДІА |
Citation: | Гончарук І. В. Тенденції розвитку багатосторонніх ринків в умовах четвертої промислової революції. / І. В. Гончарук //Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. О. В. Коваленко. - Запоріжжя, 2018. - Вип. 2 (14). - C. 7 - 10 |
Abstract: | UA : У статті визначено сутність поняття «багатосторонній ринок». Розглянуто трансформаційні
процеси, що відбуваються на всіх етапах створення вартості товару в умовах четвертої промислової
революції. Проаналізовано вплив «Інтернету речей» на способи задоволення потреб кінцевого споживача та ефективність функціонування фірм на багатосторонніх ринках. Визначено основні тенденції
розвитку багатосторонніх ринків в умовах четвертої промислової революції. RU : В статье определена сущность понятия «многосторонний рынок». Рассмотрены трансформационные процессы, происходящие на всех этапах создания стоимости товара в условиях четвертой промышленной революции. Проанализировано влияние «Интернета вещей» на способы удовлетворения потребностей конечного потребителя и эффективность функционирования фирм на многосторонних рынках. Определены основные тенденции развития многосторонних рынков в условиях четвертой промышленной революции. EN : The article defines the essence of the concept of “multi-sided market”; considered the transformational processes that take place at all stages of creating the value of goods in the conditions of the fourth industrial revolution; the influence of “Internet of Things” on the ways of meeting the needs of the end-user and the efficiency of firms functioning on the multi-sided markets are analyzed; the main tendencies of development of multi-sided markets in conditions of the fourth industrial revolution are determined. |
URI: | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/885 |
Appears in Collections: | Економічний вісник |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.