Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/8985
Title: Аналітична система аналізу ключових показників відділу маркетингу в аптечному бізнесі
Authors: Тройніна, Яна Василівна
Keywords: організація
маркетинг
фармацевтичний бізнес
аптечне підприємство
маркетингові дослідження
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Кваліфікаційна робота: 110 с., 9 рис., 9 табл., 5 формул, 78 джерел. Об’єктом дослідження є застосування аналітичних ключових показників відділу маркетингу в аптечному бізнесі. Mета кваліфікаційної роботи: є обґрунтування теоретико- методологічних основ організації маркетингової діяльності фармацевтичного підприємства для підвищення ефективності маркетингових заходів за рахунок впровадження ВІ-систем маркетингового аналізу. Методи дослідження. При виконанні кваліфікаційної роботи були використані такі методи дослідження: аналізу і синтезу; логічне узагальнення; порівняльний та статистичний аналіз; системно-структурний аналіз, інтегральний метод; функціональний підхід; графічний метод – для графічного представлення отриманих результатів дослідження. Aктуальність теми даної кваліфікаційної роботи полягає в тому, що найбільш рентабельною галуззю сьогодення є фармацевтична промисловість, яку слід розглядати як важливий сегмент національного ринку, для якого характерна висока конкуренція та боротьба за кожного клієнта. Здоров’я та добробут нації є одним з головних пріоритетів успішної держави. Українські фармацевтичні компанії з метою задоволення потреб споживачів намагаються розширювати асортимент, покращувати якість продукції та вдосконалювати виробництво лікарських препаратів відповідно до вимог Належної виробничої практики. Фармацевтичні компанії повинні постійно удосконалювати маркетингове управління підприємством за допомогою організації ефективних аналітичних методів дослідження ринкової ситуації задля задоволення потреб споживачів. Під час виконання кваліфікаційної роботи було розглянуто комплекс теоретичних, науково-методичних і практичних положень. На основі теоретичного матеріалу було проаналізовано маркетингову діяльність аптечного бізнесу, а також запропоновано шляхи вдосконалення та ефективного використання ВІ-системи маркетингового аналізу інформації. Oтримані в кваліфікаційній роботі результати можуть бути використані керівництвом аптечних підприємств в практичній діяльності з метою поліпшення організації маркетингової діяльністі фармацевтичного бізнесу.
EN : Qualification work: 110 pages, 9 figures, 9 tables, 5 formuls, 78sources. The object of the study is the application of analytical key indicators of the marketing department in the pharmacy business. The goal of the qualification work: there is a substantiation of the theoretical and methodological foundations of the organization of the marketing activities of the pharmaceutical enterprise to increase the effectiveness of marketing activities due to the introduction of VI-systems of marketing analysis. Research methods. The following research methods were used during the qualification work: analysis and synthesis; logical generalization; comparative and statistical analysis; system-structural analysis, integral method; functional approach; graphic method - for graphical representation of the obtained research results. The relevance of the subject of this qualification is that the most profitable industry today is the pharmaceutical industry, which should be considered as an important segment of the national market, which is characterized by high competition and the struggle for each client. The health and well-being of the nation is one of the main priorities of a successful state. In order to meet the needs of consumers, Ukrainian pharmaceutical companies are trying to expand the product range, improve the quality of products and improve the production of medicines in accordance with the requirements of Good Manufacturing Practice. Pharmaceutical companies must constantly improve the marketing management of the enterprise with the help of the organization of effective analytical methods of researching the market situation in order to meet the needs of consumers. A complex of theoretical, scientific-methodical and practical provisions was considered during the performance of the qualification work. On the basis of theoretical material, the marketing activity of the pharmacy business was analyzed, as well as ways of improvement and effective use of the VI system of marketing information analysis were proposed. The results obtained in the 11 qualification work can be used by the management of pharmacy enterprises in practical activities in order to improve the organization of marketing activities of the pharmaceutical business.
Description: Тройніна Я. В. Аналітична система аналізу ключових показників відділу маркетингу в аптечному бізнесі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 «Менеджмент» / наук. керівник Т. С. Павлюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 110 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/8985
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри підприємництва, менеджменту організацій та логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Troynina.pdfМагістерська робота1.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.