Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/8992
Title: Формування критичного мислення молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі
Authors: Книш, Орина Юріївна
Keywords: критичне мислення
молодший школяр
мовно-літературна освітня галузь
початкова освіта
нова українська школа
critical thinking
junior schoolchildren
linguistic and literary educational field
primary school education
New Ukrainian School
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Робота викладена на 60 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 54 джерела. Об’єкт дослідження: освітній процес в Новій українській школі. Предмет дослідження: методи розвитку критичного мислення у школярів початкової школи на уроках мовно-літературної галузі. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати методи розвитку критичного мислення учнів на уроках мовно-літературної освітньої галузі. У кваліфікаційній роботі проаналізувано науково-методичну літературу з проблеми розвитку критичного мислення учнів початкової школи; визначено чинники, що впливають на розвиток критичного мислення дітей молодшого шкільного віку; проаналізовано особливості вивчення предметів мовно-літературної освітньої галузі в Новій українській школі; виявлено найефективніші шляхи розвитку критичного мислення школярів початкової школи та практично доведено їх ефективність.
EN : The work is presented on 60 pages of printed text. The list of references includes 54 sources. Object of research: educational process in the New Ukrainian School. The subject of the research: methods of developing critical thinking among elementary school students in language and literature lessons. The purpose of the study: to theoretically substantiate the methods of developing students' critical thinking in the lessons of the language and literature field of education. The qualification paper analyzed the scientific and methodical literature on the problem of developing critical thinking of primary school students; factors affecting the development of critical thinking of children of primary school age are determined; the peculiarities of studying language and literature subjects in the New Ukrainian School were analyzed; the most effective ways of developing critical thinking of elementary school students were identified and their effectiveness was practically proven.
Description: Книш О. Ю. Формування критичного мислення молодших школярів на уроках мовно-літературної освітньої галузі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 60 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/8992
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Knysh.docxМагістерська робота380.71 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.