Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/8994
Title: Внутрішньошкільне управління як фактор стимулювання професійного розвитку вчителів
Authors: Моісєвіч, Катерина Іванівна
Keywords: внутрішньошкільне управління
стимулювання
професійний розвиток учителів
internal school administration
stimulation
professional development of teachers
Issue Date: 2022
Abstract: UA : Робота викладена на 103 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 102 джерела. Об’єкт дослідження – система внутрішньошкільного управління. Предмет дослідження – процес організації, контролю, оцінки ефективності та стимулювання професійної діяльності вчителів закладу загальної середньої освіти. Мета дослідження – виявлення й наукове обґрунтування факторів впливу на стимулювання професійного розвитку вчителів в структурі й змісті внутрішньошкільного управління. У кваліфікаційній роботі виокремлено показники й критерії професійної компетентності вчителя й рівнів її розвитку в умовах інноваційного підходу до освітнього процесу й управлінні ним; розкрито значення впливу функцій управління на процес удосконалення професійної майстерності вчителів; обґрунтовано теоретичну організаційно-управлінську модель; експериментальним шляхом перевірено організаційно-управлінську модель стимулювання професіоналізму вчителів у закладі загальної середньої освіти.
EN : The work is presented on 103 pages of printed text. The list of references includes 102 sources. The object of the study is the internal school management system. The subject of the study is the process of organization, control, evaluation of efficiency and stimulation of the professional activity of teachers of the institution of general secondary education. The purpose of the study is to identify and scientifically substantiate the factors influencing the stimulation of professional development of teachers in the structure and content of intra-school management. In the qualification work, the indicators and criteria of the teacher's professional competence and the levels of its development in the conditions of an innovative approach to the educational process and its management are singled out; the significance of the influence of management functions on the process of improving the professional skills of teachers is revealed; the theoretical organizational and management model is substantiated; the organizational and management model of stimulating the professionalism of teachers in the institution of general secondary education was tested experimentally.
Description: Моісєвіч К. І. Внутрішньошкільне управління як фактор стимулювання професійного розвитку вчителів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 103 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/8994
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри дошкільної та початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moisevich.pdfМагістерська робота870.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.