Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9076
Title: Адаптивний менеджмент бізнес-процесів підприємства під час військового стану
Authors: Лапшин, Владислав Андрійович
Keywords: адаптація
персонал
мотивація
кар‘єра
adaptation
staff
motivation
career
Issue Date: 2022
Abstract: UA : 60 с., 15 рис., 25 табл., 50 джерел. Предмет дослідження: діяльність підприємства. Об’єкт дослідження: підприємство ТОВ «Компас+» - виробник пропонує послуги з надання зв’язку. Мета роботи – розробка пропозицій щодо формування ефективного механізму діяльності підприємства та адаптивного менеджменту . Методи дослідження: описовий, аналітичний, моделювання. Адаптація персоналу – це структурований процес інтеграції нового працівника в нове робоче середовище. Термін адаптація в широкому розумінні слова (лат. adaptation — пристосовуватися) означає здатність виду пристосовуватися до умов середовища, що виникли в процесі еволюції. У сучасному менеджменті під адаптацією часто розуміють пристосування особистості до нових професійно-організаційних умов праці у зв'язку зі зміною роботодавця або переходом на нову посаду. Така інтеграція може включати початкові заходи, пояснення корпоративних правил та етики, психологічну інтеграцію в робочий колектив. Результати дослідження можна буде використовувати на підприємстві, для підвищення ефективності використання кадрового менеджменту. Методика роботи розробити моделі процесу адаптації, оптимізувати процес адаптації, надати висновки та рекомендації. Це важливо для керівників різних організацій в впровадження процедур управління персоналом для досягнення ефективна робота компанії.
EN : 60 p., 15 fig., 25 tab., 50 sources. Subject of research: the activity of the enterprise. Research object: the company LLC «Compass +» - the manufacturer offers services for the provision of communication. The purpose of the work is to develop proposals for the formation of an effective mechanism of enterprise activity and adaptive management. Research methods: descriptive, analytical, modeling. Staff adaptation is a structured process of integrating a new employee into a new work environment. The term adaptation in the broad sense of the word (lat. adaptation — to adapt) means the ability of a species to adapt to environmental conditions that have arisen in the process of evolution. In modern management, adaptation is often understood as the adaptation of the individual to new professional and organizational working conditions in connection with the change of employer or the transition to a new position. Such integration may include initial activities, explanations of corporate rules and ethics, psychological integration into the work team. The results of the study can be used in the enterprise to improve the efficiency of the use of personnel management. Methods of work to develop models of the adaptation process, optimize the adaptation process, provide conclusions and recommendations. This is important for the heads of various organizations in the implementation of personnel management procedures to achieve the effective work of the company.
Description: Лапшин В. А. Адаптивний менеджмент бізнес-процесів підприємства під час військового стану : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник С. В. Маркова. Запоріжжя : ЗНУ, 2022. 60 с.
URI: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/9076
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів магістерського рівня вищої освіти кафедри бізнес-адміністрування і менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лапшин.pdfМагістерська робота1.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.